کد خبر: ١٢٧٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/10/22-١٢:٠٤

نهایی نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی با حضور ۲۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور و با محوریت دفاع مقدس، صنعت نفت، نخل و همزیستی اقوام برتر روز شنبه در منطقه آزاداروند آغاز شد.

 

آبادان نیوز : دور نهایی نخستین سمپوزیوم مجسمه‌سازی با حضور ۲۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور و با محوریت دفاع مقدس، صنعت نفت، نخل و همزیستی اقوام برتر روز شنبه در منطقه آزاداروند آغاز شد.
به گزارش آبادان خبر ، معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند روز شنبه در آیین افتتاحیه این سمپوزیوم،یادواره شهادت سردار شهید سلیمانی، در آبادان گفت: هدف از برگزاری این سمپوزیوم معرفی و ارتقای جایگاه هنر مجسمه‌سازی شهری در منطقه آزاد اروند و ایجاد بستری مناسب برای تعامل خلاقانه هنرمندان و آفرینش آثار هنری این منطقه است‌.
موعود شمخانی افزود:۲۰ هنرمند منتخب کشور برای شرکت در دور نهایی به مدت ۲۰ روز در محل پارک ۱۷ هکتاری آبادان به رقابت می‌پردازند.
وی گفت: این سمپوزیوم در نظر دارد با حمایت از هنرمندان مجسمه ساز و استعدادهای جوان در عرصه ملی، به آثاری ارزشمند از لحاظ فرم و محتوا دست یابد و حس خاطره‌انگیز و نشاط هرچه بیشتر را به این منطقه ببخشد.
منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

 

 



مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخباد مناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند، خبرمناطق  آزاد،اخبارمناطق  آزاد،آبادان  نیوز،منطقه  آزاداروند 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: