کد خبر: ١٢٧٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/10/14-١٨:١٨

امام جمعه آبادان با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی نماد یک اندیشه و یک جریان است گفت: با شهادت این سردار رشید اسلام راه و مسیر وی متوقف نخواهد شد.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی نماد یک اندیشه و یک جریان است گفت: با شهادت این سردار رشید اسلام راه و مسیر وی متوقف نخواهد شد.

به گزارش آبادان خبر  ، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در آیین بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که شنبه با حضور اقشار مختلف مردم آبادان در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج این شهر برگزار شد اظهار داشت:  از دست دادن سردار سلیمانی که انسانی والامقام و برجسته بود برای ایران جای افسوس دارد، شهادت مزد سردار شهید سلیمانی بود ولی در محاسبات ما زود بود.

وی افزود: برای عبور از پیچ خطرناک فتنه اخیر چه در داخل و چه در خارج نیاز به چراغی بود تا دل ها دور یکدیگر جمع شوند و امت اسلام را آگاه کند، ذهن ها باید متوجه شهادت و نظام مقدس اسلامی می شد، لذا درخت انقلاب نیاز به خونی داشت که غیر از خون بزرگی چون سردار سلیمانی نمی توانست آن را آبیاری کند.

امام جمعه آبادان گفت: به برکت خون سردار سلیمانی انفجاری بزرگ در کشور ، منطقه و جهان به وجود آمده است که پایه های استکبار را به لرزه انداخته است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور سردار شهید سلیمانی را بهترین سرباز فداکار، بهترین افسر رشید اسلام و بهترین فرمانده جبهه مقاومت معرفی کرد و افزود: برای ظهور یک انسجام بین المللی بین مسلمانان ،شهید سلیمانی ، فاطمیون افغانستان، حیدریون پاکستان، زیبنبیون لبنان، عراق و سوریه را دور هم جمع کرد و آمریکا از نام وی به وحشت افتاد.

وی ادامه مکتب این شهید را تربیت افرادی دانست تا در عمل سرباز مکتب اسلام باشند گفت: خیلی از جوانان کشور از روز گذشته خواستار عملیات استشهادی شدند و این همان چیزی است که شهید سلیمانی انتظارش را دارد، یکی از برجستگی‌های شهید سلیمانی دشمن شناسی بود و در آن محل حاضر می شد و آن را به عقب می راند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور اظهار داشت: شهید سلیمانی خار در چشم استکبار جهانی بود و آمریکا همه تلاش خود را کرد تا وی را از پیش رو بردارد ولی در جبهه جنگ نتوانست بلکه با حرکت تروریستی ناجوانمردانه وی را به شهادت رساند.

وی تصریح کرد: شدمنان ۳۰ سال بعد از جنگ در میدان های مختلف و پروش امثال داعش جرات مقابله مستقیم با شهید سلیمانی را نداشتند و در نهایت با حرکت ناجوانمردانه وی را به شهادت رساند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه شهادت سلیمانی در دنیا موج آفرین شده است  گفت: دشمن خیال می کند با این انتقام سردار سلیمانی را حذف کرده است  که تصوری اشتباه است چرا که تفکر او هیچ گاه حذف نمی شود و در  آینده ای نزدیک با تربیت فرماندهان زمینه سازی برای نابودی اسرائیل خواهد بود.

امام جمعه آبادان با اعلام اینکه راه سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت افزود: خون سردار سلیمانی زمینه سازی برای نابودی اسرائیل  خواهد بود و راه ایشان ادامه خواهد داشت.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 
 بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
 وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: