کد خبر: ٧٤٥٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/12/03-١١:٤١

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای اولین بار ۷۳ میزبانی از مسابقات کشوری و بین‌المللی را در سال 96 در خوزستان داشته‌ایم.

 

 

 

 

 

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای اولین بار ۷۳ میزبانی از مسابقات کشوری و بین‌المللی را در سال 96 در خوزستان داشته‌ایم.نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز در سالن جلسات هتل بوستان اهواز آغاز شد.

به گزارش آبادان نیوز ،در آغاز این نشست افشین حیدری در سخنانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان اظهار کرد: خوزستان ظرفیت‌های بسیاری در بحث ورزش دارد و اگر بگوییم قطب ورزش کشور است بیراه نگفته‌ایم که وجود منابع انسانی و استعدادهای سرشار نشان‌دهنده این موضوع است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: وجود ۹۳ تیم ورزشی در لیگ‌های مختلف نشان‌دهنده تعامل دستگاه‌های مختلف است که کمک می‌کنند در حوزه ورزش استعدادها به ثمر برسند.

وی عنوان کرد: پیشرفت ورزش خوزستان سرعت خوبی دارد ولی می‌طلبد با کمک فدراسیون‌ها و وزارت ورزش و جوانان از ظرفیت‌ها بهتر استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: برای اولین بار ۷۳ میزبانی از مسابقات کشوری و بین‌المللی را در سال جاری داشته‌ایم که یک رکورد است و این عدد در سال گذشته ۳۵. میزبانی بوده است و امیدواریم سال آینده بتوانیم باز هم این عدد را افزایش دهیم.

حیدری افزود: در بحث میزبانی اردوهای تیم های ملی نیز در سال ۹۵ فقط پنج مورد میزبانی داشته‌ایم که امسال به ۱۷ میزبانی رسید

 

 

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: