کد خبر: ٦٣٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/30-١٢:٠١

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان:به 203 خانوار با جمعیتی بیش از 812 نفر از آسیب دیدگان حادثه سیل اخیر در روستای امامزاده عبدالله باغملک امداد رسانی شد.

 

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت:به 203 خانوار با جمعیتی بیش از 812 نفر از آسیب دیدگان حادثه سیل اخیر در روستای امامزاده عبدالله باغملک امداد رسانی شد.

به گزارش آبادان نیوز،صادق سلامت بیان کرد: در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند و وضعیت سلامت آن ها مساعد گزارش شده است ضمن اینکه در حادثه سیل اخیر جمعیت هلال احمر به مناطق و روستاهای امامزاده عبدالله، مرغزار، حوضک، گندمکار، تاگک، دره سیاه، نایاب، ورول و سرحانی امداد رسانی کرده است.
وی با اشاره به اقلام امدادی و زیستی که از سوی جمعیت هلال احمر استان در این منطقه توزیع شده است افزود: پنج دستگاه چادر امدادی، 200 تخته موکت ، 250 تخته پتو، 224 عدد فانوس، 300 کیلو پلاستیک پوششی،650 قوطی انواع کنسرو، 50 بطری روغن، 175 کیلو چای، قند و شکر،50 قوطی پودر لباسشویی و 140 قالب صابون و 100 قرص نان در مناطق آسیب دیده از سیلاب توزیع شده است.
وی بیان کرد: چهاردستگاه آمبولانس، سواری و خودروی پشتیبانی و یک فروند بالگرد برای امداد رسانی در مناطق حادثه دیده مستقر شدند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان افزود: 32 نفر از نیروهای امداد و نجات شامل پنج تیم عملیاتی در قالب 20 نفر، چهار نفر کادر پروازی پنج نفر تیم واکنش سریع ، و چهار نفر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات به منطقه سیلزده اعزام شدند.
بارندگی شدید در شامگاه سه شنبه 24 مرداد ماه موجب جاری شدن سیلاب در روستای امامزاده عبدالله باغملک شد که خسارت به تعدادی از عشایر منطقه را به دنبال داشت.

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان،صادق سلامت

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: