کد خبر: ٦٢٣١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/31-١٢:٤٧

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک:تعداد عوامل اصلی بازداشت شده در درگیری 2 طایفه محمدی و موسایی در منطقه پتک باغملک خوزستان به 80 نفر رسید.

 

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک گفت: تعداد عوامل اصلی بازداشت شده در درگیری 2 طایفه محمدی و موسایی در منطقه پتک باغملک خوزستان به 80 نفر رسید.

به گزارش آبادان نیوز،فیروز کیان پور اتابکی بیان کرد: از یک ماه پیش دستگیری محرکان درگیری خونین این 2 طایفه، توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی آغاز شد که در مرحله نخست 40 نفر دستگیر شدند و اکنون تعداد بازداشت شدگان به 80 نفر رسیده است. 
وی با بیان اینکه این افراد در شهرستان های باغملک و رامهرمز بازداشت، و به شهرستان رامهرمز منتقل شده اند گفت: افرادی که بازداشت شدند در زندان هستند و محاکمه اولیه آنها انجام شده است. 
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک با اشاره به اینکه سپاه و نیروی انتظامی همچنان در حال تعقیب افراد دخیل در این درگیری ها هستند، گفت: با حضور سپاه و نیروی انتظامی در باغملک و رامهرمز، وضعیت منطقه آرام و درگیری جدیدی بین این 2 طایفه رخ نداده است. 
وی افزود: به افرادی از این 2 طایفه که پتک باغملک را ترک کرده اند اجازه ورود به این منطقه داده نمی شود. 
درگیری بین 2 طایفه محمدی و موسایی در باغملک بر سر یک زمین زراعی از چند سال قبل آغاز شده بود که از سال 1394 شدت گرفت و همچنان ادامه دارد. 
اهالی این 2 طایفه در بیش از 9 روستای باغملک و 2 روستای رامهرمز ساکن هستند. 
وقوع چندین درگیری خونین بین اهالی این 2 طایفه تاکنون 18 کشته و ده ها زخمی برجا گذاشته و موجب آواره شدن برخی از اهالی از محل شده است. 
شهرستان باغملک در شرق خوزستان قرار دارد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک،فیروز کیان پور اتابکی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: