کد خبر: ٦٠٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/01-١٢:١١

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز تمهیدات برگزاری مراسم پرشکوه روز جهانی قدس را تشریح کرد.

 

آبادان نیوز:مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز تمهیدات برگزاری مراسم پرشکوه روز جهانی قدس را تشریح کرد.

به گزارش آبادان نیوز،امیر نجفی اظهار کرد: مدیران و پرسنل سازمان آتش‌نشانی همگام با سایر پرسنل خدوم شهرداری اهواز و امت سلحشور و شهیدپرور در لبیک به ندای مظلومیت‌خواهی مردم شریف فلسطین همچون سال‌های گذشته در این نمایش قدرت انقلابی حضوری فعال خواهند داشت.
وی گفت: به منظور آمادگی جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی، سازمان آتش.نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تدابیری را اتخاذ و به اجرا می‌گذارد. آماده‌باش صددر صدی نیروهای عملیات، استقرار 9 دستگاه خودروی اطفاب حریق سبک و نیم سنگین در نقاط منتهی به مسیر راهپیمایی، استقرار چهار دستگاه خودروی سبک شهری مجهز به سیستم پیشرفته اطفای حریق (روت فایر) در طول مسیر راهپیمایی و استقرار پنج تیم موتورسوار(دو نفره) مجهز به سیستم اطفای حریق پیشرفته پرتابل قا بل  حمل در نقاط دارای گره ترافیکی و پر ازدحام از جمله این تدابیر هستند.
نجفی ادامه داد: همچنین استقرار چهار تیم امداد و نجات در محل‌های منتهی به مسیر راهپیمایی و گشت خودروبی مدیران عملیاتی مناطق چهار گانه در سطح شهر مجهز به امکانات اولیه اطفای حریق و تعامل هر چه بیشتر با دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و امدادی از طریق سیستم یکپارچه مخابراتی از دیگر موارد و تمهیدات پیش‌بینی شده برای راهپیمایی روز قدس هستند.
وی گفت: از شهروندان گرامی تقاضا داریم در صورت بروز هر گونه حادثه، مراتب را با تلفن 125 اطلاع‌رسانی و مسیر را برای حضور نیروهای امدادی باز نگهدارند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر اهواز گفت؛ امسال نیز همچون سال گذشته با توجه به گرمای هوا ،سازمان آتش‌نشانی با کمک سپاه پاسداران اقدام به تامین گلاب و گلاب‌پاشی روی راهپیمایان عزیز روزه‌دار می‌کند.
خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز،امیر نجفی 

منبع:ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: