شهردار خرمشهر به همراه آقای سامری در عصر ۳۱ اردیبهشت ماه با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور در دفتر وی دیدار و گفت و گو نمودند .

 

آبادان نیوز :شهردار خرمشهر به همراه آقای سامری در عصر ۳۱ اردیبهشت ماه با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور در دفتر وی دیدار و گفت و گو نمودند .

به  گزارش آبادان خبر ، شهردار خرمشهر به همراه آقای سامری در عصر ۳۱ اردیبهشت ماه با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور در دفتر وی دیدار و گفت و گو نمودند . داود دارابی شهردار خرمشهر در این دیدار با تشریح پروژه ساحل سازی ضلع شمالی رودخانه کارون از اداره گمرک تا بازار ماهی فروشان که بخشی از پروژه بدلیل عدم اعتبار لازم‌ پیشرفت فیزیکی نداشته لذا خواستار تامین اعتبار مورد نیاز در راستای تکمیل پروژه پیاده رو سازی و ساحل سازی ضلع شمالی رودخانه کارون که یکی از نقاط تفریحی گردشگری خرمشهر محسوب می شود و از وضعیت مطلوبی نیز بدلیل حالت خطرناک آن برخوردار نبوده و ضرورت دارد بصورت عاجل اجرای این پروژه ادامه یابد شد ، و در ادامه نیز معاون رئیس جمهور قول پیگیری و مساعدت را جهت تخصیص اعتبار با توجه به درآستانه بودن مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان دادند .

 

 

 

 

 

 

 

 

خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرخرمشهر،اخبارخرمشهر،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: