خبر مسرت بخش انتشار فراخوان مناقصه اصلاح وساماندهی بخشی از معابر شهر آبادان با مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان نوید روشنی است برای شهر آبادان

 

 آبادان نیوز: برادر ارجمند جناب آقای اسماعیل زمانی مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد اروند

با سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات و‌ عبادات ماه مبارک رمضان

آبادان خبر : خبر مسرت بخش انتشار فراخوان مناقصه اصلاح وساماندهی بخشی از معابر شهر آبادان با مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان نوید روشنی است برای شهر آبادان تا پروژه های نیمه تمام اصلاح معابر آبادان در مناطق مختلف از جمله ذوالفقاری، علوانیه،  امیرآباد و ...  سروسامان پیدا کرده و کار ناتمامی که از سال های قبل آغاز شده بود، ان شاءالله به بهترین نحو پایان پذیرد و روکش آسفالت سایر مناطق بهبود اساسی یابد.
مردم عزیز و شهروندان گرامی طی این مدت و بابت اجرای ناقص پروژه های اصلاح معابر دچار مشکلات زیادی شده اند و در مراجعات مکرر به شورای شهر و شهرداری خواستار اتمام پروژه ها شده بودند.
▫اینجانب به نوبه ی خود از اهتمام حضرت عالی و اختصاص این مبلغ قابل توجه از سوی معاونت امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند بابت بهسازی معابر شهر آبادان صمیمانه قدردانی نموده و مواردی به عرض جناب عالی و مجریان و ناظران پروژه ها می رسانم:
▫تجربه ناتمام ماندن پروژه های اصلاح و بهسازی معابر مناطق آبادان با وجود اختصاص اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در سال های اخیر، کام مردم را تلخ کرد و کاری که می توانست موجب ساماندهی مناطق شود به دلیل اهمال کاری ناظرین و ضعف پیمانکاران شرایط نا مناسبی برای شهروندان شریف و صبور رقم زد. لذا از آن مقام محترم استدعا دارم ساز و کار نظارت بر اجرای پروژه های معابر را با جدیت و تا اتمام موفق پروژه ها پیگیری کنند تا ذائقه مردم از خدمات صورت گرفته شیرین شود.
▫شفافیت در برگزاری مراحل فراخوان و اعلام برنده و انتخاب پیمانکار از اهمیت بالایی برخوردار است. پیشنهاد می شود روابط عمومی محترم سازمان در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و در راستای پیش گیری از ایجاد هرگونه گمانه زنی و شایعه به موقع خبر رسانی کند.
▫ناظرین محترم و مسئولان و متولیان دستگاه های همراه از جمله شهرداری و آبفای آبادان همت مضاعف و تلاش حداکثری خود را برای اجرای موفق پروژه های اصلاح معابر به کار بندند. دیگر رمقی برای آبادان باقی نمانده و نباید فرصت های مغتنم و اعتبارات ویژه ای که اختصاص داده می شود از دست برود. برای تحقق آبادانی آبادان در مقابل خدا و مردم این دیار مسئول هستید و این مهم را فراموش نکنید. عملکرد ناظران و پیمانکاران شهرداری وآبفا در اجرای پروژه های اصلاح معابر به شدت مورد انتقاد بوده و هست و تکرار آن رویه فاجعه بزرگتری برای آبادان به وجود خواهد آورد.
▫مدیران دستگاه های حفار توجه داشته باشند، هرگونه حفاری و اجرای پروژه خود را تا پیش از نهایی شدن روند مناقصه و تعیین پیمانکار و آغاز به کار بهسازی معابر عملیاتی کنند تا پس از آغاز به کار اصلاح معابر، مجبور به دوباره کاری و حفاری معابر و یا توقف در اجرای آن نشوند. خلل های ایجاد شده می تواند اتمام پروژه ها را برای ماهها به عقب انداخته و زحمات بیشتری برای مردم به وجود آورد.

▫به عنوان عضو شورای اسلامی شهر آبادان اعلام می کنم شورای شهر آبادان با دقت و برنامه ریزی و پیگیری و نظارت بر امور، هرگونه وقفه یا کارشکنی در اجرای پروژه ها را رصد کرده و به دستگاه های مربوطه و به مردم گزارش خواهد داد. بدین ترتیب همه عوامل اجرایی موظف اند بهسازی و اصلاح معابر با مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان از سوی سازمان منطقه آزاد اروند را با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت انجام داده تا ظرف مدت ۱۸ ماه (مدت پیمان) معابر آبادان تغییرات اساسی و مثبت و خرسند کننده را به خود ببیند.  *ان شاء الله*


با تقدیم احترام عبدالله کعبی عضو شورای اسلامی شهر آبادان

 

 

 

 

 

 

 

 

 



آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: