کد خبر: ١٣٣٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/01/06-٢٣:٢٦

عصر امروز و با حضور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، سرپرست شهرداری آبادان وامام جمعه ی این شهرستان و همچنین نیروهای پشتیبانی منطقه ی پدافند هوایی جنوب غرب کشور عملیات ضدعفونی کردن معابر شهرستان را آغاز کرد.

 

آبادان نیوز :عصر امروز و با حضور سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، سرپرست شهرداری آبادان وامام جمعه ی این شهرستان و همچنین نیروهای پشتیبانی منطقه ی پدافند هوایی جنوب غرب کشور، در راستای کمک به رفع آلودگی و ضدعفونی معابر، خودروی مخصوص جنگ های میکروبی، شیمیایی و هسته ای عملیات ضدعفونی کردن معابر شهرستان را آغاز کرد.

به گزارش آبادان خبر ، فرماندار ویژه این شهرستان با اشاره به اینکه تا پیش از این روند رفع آلودگی توسط ماشین آلات شهرداری، سازمان منطقه آزاد و نیروهای بسیج روزها و شب های متوالی انجام شده است، گفت:قطعا با اضافه شدن این خودرو نتایج بهتری را در مسیر ضدعفونی کردن معابر شاهد خواهیم بود.

موسوی تصریح کرد:امروز یک دستگاه خودروی جنگ نوین که کارایی مدرن تر و مؤثرتری با روش کاری متفاوت تر نسبت به خودروهای عادی دارد به این جمع اضافه شد که امیدواریم امشب حجم بیشتری از مناطق و اماکن پرجمعیت را که لازم است ضدعفونی شود، پوشش دهیم.
فرماندار ویژه آبادان گفت:این خودرو قرار است در روزهای آتی در اختیار شهرستان باشد، هرچند انتظار داشتیم که سه خودرو در اختیار ما قرار بگیرد که ظاهرا دو خودرو در اهواز می باشد و قول داده اند که به این تشکیلات اضافه شوند.
موسوی ضمن تشکر از نیروهای پشتیبانی منطقه ی پدافند هوایی ارتش جنوب غرب کشور گفت:از سرپرست شهرداری آبادان و نیروهای آتش نشانی نیز در این خصوص قدردانی می کنم و امیدوارم که این عملیات تا ضدعفونی کردن تمام مناطق آبادان ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: