کد خبر: ٢١٦٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/27-٠٩:٢٦

فرماندار ویژه داراب گفت: در پی بارندگی عصر دیروز شنبه در شهرستان داراب و جاری شدن سیلاب در رودخانه فصلی، یکی از اهالی روستای تنگ کتویه غرق شد.

 

به گزارش آبادان خبر، اصغر فرودی فرماندار ویژه داراب گفت: همزمان با بارندگی شدید عصر شنبه در مناطق کوهستانی شهرستان داراب و جاری شدن سیل در رودخانه فصلی منطقه کرسکو یک دامدار ۷۰ ساله در مسیر رودخانه قرار داشت که با توجه به بارندگی ناگهانی و غافلگیری، وی نتوانست گوسفندان را کنترل و مدیریت نماید که همین امر سبب شد بیش از ۵۰۰ راس گوسفند تلف و خودش نیز غرق شود.

هادی کشاورز رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان داراب نیز گفت: ساعت ۱۹:۵۲ دقیقه با اورژانس ۱۱۵ داراب تماس گرفته شد و تیم فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند که پس از تلاش اهالی و نیرو‌های امدادی پیکر بی جان این فرد به شهر داراب منتقل و تحویل پزشکی قانونی شد.

محمود حیدری رئیس جمعیت هلال احمر داراب نیز گفت: تیم امداد و نجات هلال احمر این شهرستان پس از اعلام حادثه به محل اعزام شد و با کمک اهالی منطقه از جمله شورا و دهیاری روستا‌های تنگ کتویه و سنگ چارک این فرد که در گل و لای فرو رفته و فوت نموده بود بیرون آورده شد.

شهرستان داراب در شرق استان فارس واقع است.

 

فارس،استان فارس،داراب،سیل،اورژانس،فوریت های پزشکی داراب،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: