4 مورد از فعالیت‌های پژوهشی کووید19 دانشگاه علوم پزشکی آبادان در میان بهترین فعالیت‌های کلان منطقه آمایشی4 قرار گرفتند.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از وبدا، 4 فعالیت پژوهشی از دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جمع فعالیت‌های پژوهشی کووید19 برگزیده در سطح کلان منطقه 4 آمایشی قرار گرفتند.

در جلسه ماه جاری کلان منطقه چهارم آمایشی کشور که به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و با حضور دکتر ندا ایزدی، نماینده کمیته ساماندهی تحقیقات کووید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار شد، دو مقاله، یک کتاب و یک برنامه کاربردی از دانشگاه علوم پزشکی آبادان در میان برگزیدگان فعالیت‌های پژوهشی کووید19 این کلان منطقه قرار گرفتند.
در این خصوص مقاله دکتر سارا مبارک، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان، با کسب رتبه نخست و همچنین مقاله دکتر مصطفی جمالان، عضو هیأت علمی این دانشگاه در میان مقاله‌های برگزیده به داوری دانشگاه‌های علوم پزشکی لرستان و اهواز قرار گرفتند.
در بخش کتاب‌های برگزیده نیز کتاب دکتر ثمانه عباسی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با کسب رتبه دوم در میان سه کتاب منتخب قرار گرفت و در بخش برنامه کاربردی، اپلیکیشن کرونا طراحی شده توسط علیرضا حزبه‌نژاد، دانشجوی پزشکی این دانشگاه حائز رتبه نخست شد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: