کد خبر: ٢١٧٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/02-١٠:١٧

امروز و فردا در برخی استان ها به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر، امروز و فردا در استان‌های گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و ارتفاعات زاگرس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار باران، گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه و سه‌شنبه در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود، دوشنبه تنها در اردبیل و شرق آذربایجان شرقی و سه‌شنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شمال آذربایجان شرقی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

چهارشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا اواسط هفته آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در پاره‌ای از مناطق سبب گردوخاک با احتمال کاهش دید افقی و کیفیت هوا می‌شود. همچنین امروز و فردا دمای هوا بین ۴ تا ۸ درجه در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش خواهد داشت و دریای خزر در این مدت مواج است. طی پنج روز آینده نیز مناطق شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای بیشینه ۲۴ و ۲۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

 

هواشناسی،وزش باد،رگبار باران،رعد و برق،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: