کد خبر: ٢١٧٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/31-١٠:٣٥

فرماندار ایذه گفت:در تجمع دیروز مردم شهرستان در مرکز این شهر هادی بهمنی،جوان ایذه‌ای مورد اصابت گلوله اغتشاشگران قرار گرفت و جان باخت.

 

به گزارش آبادان خبر، نبوتی فرماندار ایذه با اشاره به تجمع دیروز مردم شهرستان در مرکز این شهر به دلیل مشکلات بی‌آبی خوزستان اظهار کرد در پی این تجمع هادی بهمنی، جوان ایذه‌ای مورد اصابت گلوله اغتشاشگران قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

اوبا بیان اینکه کار شناسایی ضارب یا ضاربین این حادثه در دستور کار قرار دارد و پس از شناسایی عوامل برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت، افزود: کشته شدن ۳ نفر دیگر در این حوادث تکذیب می‌شود و شایعه‌ای بیش نبود.

آشوبگران سعی دارند تا با سوء استفاده از اعتراضات شکل گرفته در خوزستان، ورق را به نفع خود برگردانند و با سیاه نمایی به اهداف شوم خود برسند.

چند روزی است که مشکلات آبی، اعتراضاتی را در برخی شهر‌های خوزستان مانند ویس، شادگان، ایذه، رامهرمز، سوسنگرد، حمیدیه و برخی از محله‌های اهواز به دنبال داشته که تبدیل به تیتر اول خبر‌ها در سانه‌های داخلی و خارجی شده است. رسانه‌های معاندی که با احساسی نشان دادن تنش آبی سعی در بهم زدن امنیت خوزستان و ایران را دارند.

رسانه‌های آن ور آبی مانند ایران اینتر نشنال و گروهک تروریستی الاحوازیه با موج سواری و انتشار خبر‌های کذب در صدد اغتشاش و رسیدن به خواسته‌های شوم خود هستند. آن‌ها دست به دست یکدیگر داده و به صف شده اند برای ضربه زدن به خوزستان. قطعا آن‌ها دلشان ذره‌ای به حال مردم نمی‌سوزد فقط در پی رسیدن به خواسته‌ها و آرزو‌های چندین ساله خود هستند. آن‌ها فرصت را غنیمت دانستند تا بار دیگر شانس خود را برای اغتشاش و آشوب در کشور امتحان کنند.قطعا همه هدفشان خوزستان نیست و به یک استان راضی نمی شوند. هدفشان کل ایران است.

اما در تظاهراتی که دیشب در ایذه صورت گرفته مرگ ۴ نفر دست به دست در فضای مجازی و شبکه‌های معاند می‌چرخد، رسانه‌های معاند با دروغ پردازی خود سعی در فریب افکار عمومی را دارند آن‌ها با دروغ و شایعه پراکنی از مرگ ۴ نفر در اعتراضات شب گذشته در ایذه می‌گویند. جالب است بدانید که  همه این افراد با به اشتراک گذاری ویدئو‌هایی در فضای مجازی از خود از زنده بودنشان خبر دادند و گفتند که  این خبر را تکذیب می‌کنند.
برای تماشا ویدئو اول، کلیک کنید.
باید بدانیم که مطالبه گری با اغتشاش زمین تا آسمان فرق می‌کند نباید دو دستی خوزستان مظلوم را به نابودی بکشانیم. کسی منکر بی آبی و سوء
مدیریت در خوزستان نیست، اما از راهش باید وارد شد، راهش اغتشاش و ایجاد ناامنی، آتش زدن و به آتش کشاندن نیست. راهش به رگبار بستن نظامیانی که همیشه در صحنه هستند، نیست. مردم خوزستان صف خود را از تروریست ها  مدت هاست که جدا کرده اند.

برای تماشا ویدئو دوم، کلیک کنید.
این موج سواری، حمایت از اغتشاشگری، درگیری و خشونت برای ما ایرانی‌ها و خوزستانی‌های انقلابی که ۸ سال با تمام دنیا جنگیدیم  و هنوز هم در حال دفاع هستیم تازگی ندارد. اعتراضات خوزستانی‌های همیشه در صحنه و انقلابی بحق و بجاست. قطعاً اعتراضات به حق مردم خوزستان باید شنیده شود و مسئولین مربوطه باید برای حل مشکلات و موانع حل این مشکلات تمام توان خود را به کار بگیرند، اما نباید میدان را به شغالان سپرد.
برای تماشا ویدئو سوم، کلیک کنید.
آبادان خبر،آبادان نیوز،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،اغتشاشات،تیراندازی
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: