کد خبر: ٢٥١٢٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/26-١٤:٣٤

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز : هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد، این تیم به دلیل اشتباهات داوری برابر آلومینیوم اراک شکست خورده است.

حسین ساکی درباره شکست تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما برای برد به اراک رفته بودیم و در مجموع هم خیلی بهتر از آنها بازی کردیم، ولی متأسفانه اشتباهات داوری کمر تیم را شکست. گل آنها سالم نبود و از طرفی ما هم یک گل سالم زدیم که داور قبول نکرد. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد در نیمه اول با برد 2 بر صفر به رختکن می‌رفتیم، ولی متأسفانه این اشتباهات به تیم ما ضربه زد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی نفتی‌ها و اینکه چه زمانی قرار است مشکلات‌شان برطرف شود، تصریح کرد: بچه‌ها واقعاً مشکل دارند، ولی ما در زمین مسابقه کم نمی‌گذاریم. صنعت نفت همیشه مشکل مالی دارد و تا الان که سه هفته به پایان مسابقات باقی مانده است، فقط 50 درصد پول گرفتیم. امیدوارم مسئولان به فکر تیم باشند تا این مشکلات برطرف شود.

وی در مورد بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان خاطر نشان کرد: هر دو تیم در بازی قبلی شکست خوردند و طبیعتاً دنبال جبران هستند. ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و امیدوارم شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه فراهم شود تا بتوانیم این بازی را ببریم. الان در رده یازدهم جدول هستیم، ولی امیدوارم در سه بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم تا حداقل رتبه تک رقمی به دست بیاوریم.


بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سعی کردم روی قایدی رحمتی خطا کنم ، اما نشد. آن گل در کلاس جهانی بود و روی حرکت انفرادی قائد رحمتی شکل گرفت.

رضا یزدان دوست درباره داوری بازی آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: اگر تصویر گل مشکوک آلومینیوم را مشاهده کنید، فرزین گروسیان دروازه‌بان ما توپ را از روی خط برگرداند. حتی نیم توپ هم عبور نکرد. ضمن اینکه کمک داور سمت ما 2 یا 3 متر عقب بود. اما مشابه همین توپ وقتی صنعت نفت توسط رضا جبیره گلزنی کرد، داور گل را قبول نکرد. 

وی افزود: چطور توپ آنها گل است و وسط زمین می گذارند. اما توپ ما محاسبه نمی‌شود؟ واقعاً ما امسال از نظر داوری ضربه خوردیم. دیروز روز فاجعه داوری فوتبال اتفاق افتاد. در فوتبالی که VAR نداریم این اتفاقات واقعاً اذیت کننده است. 

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: درباره گل زیبای محمود قائدرحمتی به صنعت نفت آبادان گفت: صحنه خاصی در بازی اتفاق افتاد. زمین بازی خیس بود. یک لحظه توپ به پاهای رحمتی برخورد کرد اما مجدد دوباره راهش را ادامه داد. سعی کردم روی قایدی رحمتی خطا کنم، اما نشد. آن گل در کلاس جهانی بود و روی حرکت انفرادی قائدرحمتی شکل گرفت.

یزدان دوست درباره تقابل با مس رفسنجان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، عنوان کرد: این بازی خیلی سنگین است. قطعاً آنها انگیزه زیادی دارند. اما تیم ما هم انگیزه زیادی دارد و با تدابیر کادرفنی برای کسب نتیجه خوب در زمین حاضر می شویم. 

وی در پاسخ به این سوال که آنها بعد از برد مقابل پرسپولیس موفق به کسب پیروزی در لیگ برتر نشدند، عنوان کرد: مردم آبادان به جز صنعت نفت دلخوشی و تفریح دیگری ندارند. ما باید به هر طریقی در این مسابقه برنده شویم. اما باید واقع گرایانه به مسائل نگاه کنیم. داوری و مسائل مالی روی تیم ما تاثیر زیادی دارد.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: من اهل آبادانم و صنعت نفت تیم شهرم است. اما بازیکنانی که از شهر دیگر به اینجا آمدند، با هزار انگیزه به این شهر آمده‌اند. شهری که شرایط آب و هوایی سختی دارد. اما واقعیت اینجاست که عده ای از درون شهر خودمان دوست ندارند صنعت نفت نتیجه بگیرد. نه تنها به ما کمک نمی کنند بلکه مانع هم ایجاد می‌کنند.

یزدان دوست درباره عدم صدور اجازه ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ ها تصریح کرد: خیلی از تیم‌ها از امتیاز میزبانی و هوادار خود استفاده کردند. اما در شهر آبادان که هواداران با دل و جانشان این تیم را دوست دارند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: