کد خبر: ٢١٧٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/02-١٠:١٦

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه در شرایط تکراری با فولاد بازی داریم، گفت: زمانی که سرمربی نفت آبادان بودم و آقای فرکی هدایت فولاد را برعهده داشت، در حالی که فولاد برای کسب سهمیه می‌جنگید و فکر می‌کنم ۱۹ هفته شکستی را تجربه نکرده بود، مقابل نفت که همین تعداد بازی را نبرده بود، شکست خورد و این دربی انگار مجددا تکرار همان فصل است.

 

به گزارش آبادان خبر؛ علی فیروزی درباره شرایط نابرابر تیمش در هفته‌های اخیر مقابل رقبا به دلیل مصدومان بسیار این تیم، اظهار کرد: علاوه بر اینکه هفته‌ها است، زهیوی، اهل‌شاخه و زبیدی را به دلیل پارگی رباط صلیبی نداریم، در حال حاضر برای بازی با فولاد، بیت‌سعید هم مصدوم است و غبیشاوی و ساکی هم که دچار آسیب دیدگی شده بودند، هنور به شرایط ایده‌آل نرسیده‌اند و طالب ریکانی هم علی‌رغم اینکه در بازی قبلی ۲۰ دقیقه برای تیم بازی کرد، در شرایط خوب گذشته نیست اما با وجود این که از نظر مهره شرایط نابرابری در دربی داریم و دست‌مان خالی است، جوانانی داریم که می‌توانیم به آن‌ها همچون هفته‌های گذشته اعتماد کنیم.

وی بیان کرد: بازی سختی با فولاد داریم و در موقعیت سخت و تکراری باید رو در روی هم قرار بگیریم؛ خود من زمانی که سرمربی نفت آبادان بودم و آقای فرکی هدایت فولاد را برعهده داشت، در حالی که فولاد برای کسب سهمیه می‌جنگید و فکر می‌کنم ۱۹ هفته شکستی را تجربه نکرده بود، مقابل نفت آبادان که فکر می‌کنم، همین تعداد بازی را نبرده بود، شکست خورد و این دربی انگار مجددا تکرار همان فصل است و در حالی که فولاد بازهم برای کسب سهمیه می‌جنگد باید با این تیم بازی کنیم و ای کاش در چنین شرایطی به فولاد نمی‌خوردیم.

مدیر تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: با تمام احترامی که برای کادرفنی و مدیریت خوب فولاد قائلم اما تلاش ما این است که با ارائه یک بازی خوب با امتیاز از زمین خارج شویم. همیشه بازی تیم‌های نفت آبادان و فولاد از شرایط خاصی برخوردار بوده است و امیدوارم دربی در شان فوتبال خوزستان و به سود فوتبال استان باشد. مطمئنا در این بازی موقعیت‌های خوبی خلق می‌شود و تیمی که بیشتر استفاده کند، برنده این دیدار است. فولاد می‌خواهد شانس خود را برای سهمیه بیشتر کند و ما هم می‌خواهیم با کسب نتایج لازم، پایان خوبی در لیگ داشته باشیم. من فکر می‌کنم دربی جذابی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به شرایط خوب حریف هفته قبل نفت از نظر بودجه، مهره و امکانات، افزود: اما آن چه در وجود بازیکنان ما بود، فعل خواستن بود که توسط مربیان تیم به بازیکنان القا شده بود و اگرچه تا پایان دقیقه ۹۰ نیز برابر مس رفسنجان شکست خورده بودیم اما با بازی خوبی که از ابتدا ارائه دادیم، توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. همین که تلاش می‌کنیم که به گل برسیم و نبازیم، علائم خوبی برای نفت آبادان است و یعنی بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند.

فیروزی همچنین با اشاره به گرمای هوای خوزستان و شرایط سخت تمرینی در چنین آب و هوایی، عنوان کرد: واقعا گرمای هوا روی نحوه تمرینات و بازیکنان تاثیر گذاشته است و بازیکنان‌مان تحلیل رفته‌اند. درست است وقتی تیمی به خوزستان می‌آید در همین شرایط بازی می‌کند اما برای ۹۰ دقیقه است اما تیم‌های خوزستانی هر روز در چنین  شرایطی تمرین می‌کنند که واقعا سخت است.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،آبادان خبر،آبادان نیوز
منبع : ایسنا
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: