کد خبر: ٢١٧٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/02-١١:٣٦

برای تکمیل طرح‌های آموزشی آبادان به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

به گزارش آبادان خبر، مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه ۱۴ طرح آموزشی در قالب ۸۳ کلاس درس در آبادان در دست اجرا است گفت: برای تکمیل طرح‌های آموزشی این شهرستان ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حبیب الله رمضانی افزود: ۱۱ طرح مشارکتی با منطقه آزاد اروند و خیرین مدرسه ساز در آبادان روند ساخت را طی می‌کنند.
او با بیان اینکه ۱۶ هزار و ۵۰۵ متر مربع زیربنای کل مدارس نیمه تمام در آبادن است گفت: در سال مالی ۹۹ تاکنون در شهرستان آبادان ۱۱۸ میلیارد ریال اعتبارات تخصیص و هزینه شده است.
مدیر آموزش و پرورش آبادان به تخصیص و جذب ۵۰ درصد اعتبارات استانی در سال مالی ۹۹ در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: عملیات احداث دبستان ۱۲ کلاسه امیرآباد، دبیرستان متوسطه اول ذوالفقاری، مدرسه ۶ کلاسه استقلال، احداث مدرسه یک کلاسه ایثار چوئبده و سالن چند منظوره و پیش دبستانی در دبستان مولوی آبادان در حال اجرا است.
رمضانی تکمیل، تخریب و بازسازی دبیرستان ۹ کلاسه ساجده، مدرسه راهنمایی ۱۲ کلاسه ۵ آذر، مدرسه راهنمایی ۹ کلاسه حضرت معصومه آبادان، مدرسه راهنمایی استثنایی ۱۵ کلاسه نیکان، تکمیل سالن مدرسه مرادی کازرونی، توسعه و بهسازی مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای آموزش و پرورش، توسعه و بهسازی پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت و تخریب و احداث مدرسه ۶ کلاسه فضیلت برادران شهیدتقی‌زاده آبادان در روستای مغیطیه را از طرح‌های در دست اقدام عنوان کرد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: