کد خبر: ٢٧٠٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/18-١٥:٠٢

امام جمعه آبادان : باید همه امکانات برای زوار افزایش پیدا کند و از همه درخواست می‌شود که پای کار بیایند.

 

آبادان نیوزحجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ، امام جمعه آبادان گفت : باید همه امکانات برای زوار به ویژه در آبادان و خرمشهر که میزبان زائران حسینی هستند افزایش پیدا کند و از همه درخواست می‌شود که پای کار بیایند به ویژه در آبادان و خرمشهر ، چون این شهر‌ها میزبان زائران حسینی هستند.

امام جمعه آبادان گفت : هم اکنون وضعیت در مرز‌ها مطلوب نیست و ازدحام زائران زیاد است و در آن سوی مرز امکانات محدودی نظیر وسایل نقلیه و مواکب وجود دارد.

خطیب جمعه آبادان تاکید کرد : خیرین با کمک‌های مالی و مواد غذایی از مواکب مسیر شلمچه حمایت کنند که خدمات شبانه روزی به زائران بهتر انجام شود.

وی با اشاره به توقف 2 ساله همایش اربعین حسینی به دلیل شرایط کرونایی گفت: این رویداد سال به سال شکوهش بیشتر می‌شود به گونه‌ای که در حال حاضر خروج از برخی مرز‌های کشور ۲ برابر سال‌های قبل از شیوع کرونا شده است و همزمانی این همایش با فصل گرم سال مشکلاتی را به وجود آورده است.

او با تشکر از موکب داران و کسانی که از زوار امام حسین (ع) در خانه هایشان پذیرایی می‌کنند، گفت: از کسانی که نزدیک مرز هستند درخواست می‌شود به خوبی از زائران پذیرایی کنند چرا که این یک فرصتی برای خدمت به این حضرت است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: