کد خبر: ٢١٧١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/30-١٠:٥٤

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: ویروس کرونا دلتا سریع، مسری و کشنده است و همه سنین را از نوزادی تا کهنسالی مورد هدف جدی مرگ قرار می‌دهد.

 

به گزارش آبادان خبر، سیدزین العابدین موسوی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان گفت: متاسفانه انتقال ویروس کرونا دلتا غیر قابل تصور و فوق‌العاده مخرب است باید شرایطی ایجاد کنیم تا با مراقبت از یکدیگر از این ویروس و این فاز در امان بمانیم.

او افزود: ویروس کرونای دلتا به گفته متخصصان امر در سرایت همچون جریان الکتریسته عمل می کند و در کمترین زمان ممکن و فورا علاوه بر فرد مبتلا، همه اعضای خانواده را گرفتار کرده و به کام مرگ می‌کشاند.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: از همه مردم عزیز می‌خواهیم مراقبت بسیاری از خود و خانواده خود داشته باشند تا اسیر این ویروس خانمانسوز نشوند، موضوع ویروس دلتا مثل توصیه به ماسک و فاصله اجتماعی نیست که عادی انگاری شود و بی اهمیت از کنار آن عبور نماییم.

موسوی ادامه داد: این ویروس سریع، مسری و کشنده است و همه سنین را از نوزادی تا کهنسالی مورد هدف جدی مرگ قرار می‌دهد.

فرماندار ویژه آبادان افزود: باید برای عبور از این فاز۲ هفته تحمل کنیم و دستورالعمل‌های بهداشتی را از صفر تا صد رعایت کنیم ما ناچاریم به هر ترتیب از این مرحله سریعا خارج شویم.

او با قدردانی از استقبال شهروندان آبادانی بالای ۵۰سال نسبت به انجام واکسیناسیون، از دیگران افراد این رده سنی تقاضا کرد در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: