کد خبر: ٢٧١٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/23-١٠:٢٢

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند : به خانواده های شهدا و ایثارگران در آبادان و خرمشهر زمین واگذار می شود.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد اروند ، محمد دلفی ، عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند با بیان پیگیری موضوع واگذاری زمین به خانواده‌ های معزز شهدا در منطقه آزاد اروند، گفت : با حضور معاونین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، مسئولان ادارات راه و شهرسازی آبادان و خرمشهر و سرپرست مدیریت املاک و امور اراضی سازمان منطقه آزاد اروند، نشستی در راستای واگذاری اراضی به خانواده معزز شهدا برگزار شد.

وی با بیان اینکه تکریم و تمجید از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، باید سرلوحه کار همه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد، گفت: این سازمان آمادگی دارد تا برابر قوانین و مقررات دولتی، اراضی تعیین شده را به خانواده‌های معزز شهدا واگذار نماید.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: فضل، کرامت و بزرگ‌منشی خانواده شهدا، کمتر از خود شهدا نیست و در راستای تسریع در امر تشریفات اداری واگذاری اراضی به خانواده شهدا، کارگروهی با حضور نمایند سازمان، نمایندگان ادارات راه و شهرسازی دو شهرستان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل خواهد شد تا این فرآیند با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

دلفی یادآور شد: در این راستا، جلساتی توسط این کارگروه تشکیل و نتایج آن نیز به اطلاع مدیرعامل و اعضای هیات مدیره منعکس کنند.

عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های پیش روی این سازمان در مسیر واگذاری زمین به خانواده شهدا، فقدان بانک اطلاعاتی جامع از خانواده شهدا است و این امر موجب ایجاد خلل در امر واگذاری اراضی به ایشان شده است، بر همین اساس در تلاش هستیم تا با جمع‌آوری اطلاعات این جمعیت، به واسطه این آمار و ارقام، قطعه زمین‌های مورد اشاره، در اختیار خانواده معزز شهدا قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، پس از این نشست، اعضا با حضور در محل اراضی مورد اشاره، از نزدیک زیرساخت‌ها و جانمایی آن بازدید به عمل آوردند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: