پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > حمله هکر های عراقی به فرودگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی/ پوتین: سامانه "سارمات" در جهان بی‌ نظیر است


رسانه های خبری از حمله دوباره هکر های عراقی به پایگاه های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 

آبادان نیوز : شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد یک گروه هکری عراقی از حمله به پایگاه‌ ها و سرور‌های رژیم صهیونیستی برای دومین روز پیاپی خبر داد.

بنابر اعلام این شبکه، این حمله سایبری پایگاه‌ها و سرور‌های فرودگاه بن گوریون را هدف قرار داده است.

همچنین کانال خبری صابرین نیوز اعلام کرد حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی از خاک عراق باعث توقف سايت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.

بر پایه این گزارش ها، حمله سایبری به وب سایت فرودگاه های رژیم صهیونیستی، سبب از دسترس خارج شدن آن شده است.سازمان هوانوردی رژیم صهیونیستی ضمن تایید این خبر اعلام کرد که وب‌سایت این سازمان هدف حمله سایبری قرار گرفته است. 

رسانه ها مدعی شدند یک گروه عراقی وفادار به ایران حمله سایبری به وب‌سایت‌های سازمان هوانوردی، سازمان پخش رسمی و کانال ۹ رژیم صهیونیستی را انجام داده است.

حمله دوباره به پایگاه های رژیم صهیونیستی و سرورهای فرودگاه بن گوریون در حالی صورت گرفته است که شب گذشته نیز منابع عبری زبان اعلام کردند پایگاه‌های خبری و سرورهای رژیم صهیونیستی هدف حملات گسترده سایبری قرار گرفتند.

شب گذشته رسانه های خبری اعلام کردند گروهی با نام «الطاهره» پایگاه‌ها و سرور‌های رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری قرار داده است. به گزارش برخی منابع اسرائیلی، این حملات از خاک عراق و در ساعت ۱:۲۰ بامداد صورت گرفته است.


رئیس جمهور روسیه پس از پرتاب آزمایشی موشک بالستیک قاره‌ پیمای جدید این کشور تحت عنوان "سارمات" این رویداد را "عظیم و چشمگیر" توصیف کرد. در مقابل پنتاگون این آزمایش را "امری عادی" خواند و گفت که "تهدیدی" برای ایالات متحده نیست.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، این موشک بالستیک قاره‌ پیمای جدید «سارمات» که قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای دارد، از پایگاه "پلستک"، واقع در شمال غرب روسیه به هدف مورد نظر در فاصله حدودا ۶ هزار کیلومتری در شبه‌جزیره کاماتسک در شرق این کشور اصابت کرد.

وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای این موشک را "جدیدترین عضو زرادخانه روسیه" عنوان کرد و افزود که این موشک، "قویترین موشک" به لحاظ برد است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهوری روسیه پس از شلیک این موشک بالستیک این رویداد را "عظیم و چشمگیر" توصیف کرد و گفت: موشک بالستیک سارمات امنیت روسیه را در قبال تهدیدات خارجی تضمین خواهد کرد و آن دسته از کشورهایی که سعی دارند کشور ما را تهدید کنند، باید تجدید نظر کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشابه سامانه سارمات در دنیا وجود نداردو در حقیقت سارمات یک سلاح منحصر به فرد است که توان دفاعی نیروهای مسلح ما را ارتقا می دهد و امنیت نیروهای مسلح را به طور قابل اعتماد تضمین می کند. .

ولادیمیر پوتین به همراه مقامات دفاعی در یک پیام ویدئویی خاطرنشان کرد: این موشک بالستیک ویژگی‌های تاکتیکی و تخصصی بالایی دارد و قادر است بر تمامی موشک‌های دیگر غلبه کند.

پنتاگون روز چهارشنبه اعلام کرد که روسیه قبل از پرتاب آزمایشی خود به این کشور اطلاع داد و این آزمایش را "امری عادی" خواند و گفت که "تهدیدی" برای ایالات متحده نیست.

وزارت دفاع ایالات متحده به نقل از جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفت: «روسیه مطابق تعهدات پیمان استارت نو خود به درستی به ایالات متحده اعلام کرد که قصد دارد این موشک بالستیک قاره‌پیما را آزمایش کند.»

وی افزود: «چنین آزمایش‌هایی معمولی است و غافلگیرکننده نبود. ما این آزمایش را تهدیدی برای ایالات متحده یا متحدانش نمی‌دانیم.»

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: