کد خبر: ١٦٠٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/22-١١:١٤

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت:برگزیدگان مسابقه شعر هفته دفاع مقدس مشخص شدند.

 

به گزارش آبادان خبر، قدرت اله طمیمیان ضمن اعلام این خبر گفت: نام نویسی برای شرکت در مسابقه ادبیات مقاومت که شهریور ماه آغاز شد، با اعلام برگزیدگان این مسابقه به کار خود پایان داد.

او گفت: شرکت کنندگان بخش داخلی و خارجی اشعارشان را در باب مقاومت به دو زبان عربی و فارسی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کردند و سرانجام با اعلام اسامی، منتخبین مشخص شدند.

طمیمیان استقبال از این رویداد فرهنگی و هنری که مقارن با هفته دفاع مقدس انجام شد را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: شرکت کنندگان در بخش فارسی۳۰ نفر و عربی۴۵ نفر بودند و در مجموع میزان استقبال از سوی علاقه مندان، قابل قبول بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در مورد تعداد برگزیدگان مسابقه شعر دفاع مقدس، افزود: لیلا دیناروند، مرتضی ایوبی، مجید بوری و رامین اقتصاد در بخش فارسی این مسابقه و عماد الغراوی، مسعودالفیصلی و مرتضی مقدم در بخش عربی نهایتاً بعنوان برگزیدگان، مورد تقدیر قرار گرفتند.

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،آبادان نیوز،آبادان خبر،منطقه آزاد اروند،خبر اروند،خبرمناطق آزاد،اخبارمناطق آزاد،آبادان نیوز،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: