پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ترفند های مختلف مربیان بیکار برای نیمکت صنعت نفت


کد خبر: ٢٧١٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/27-١٣:٢٥

بعد از برکناری سرمربی صنعت نفت آبادان ، مربیان بیکار که سابقه کار در لیگ برتر را دارند، از ترفند های مختلفی برای مطرح کردن نام خود استفاده کنند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از ایلنا ، در روز 23 شهریور ماه سال جاری رضا پرکاس از سمتش در صنعت نفت آبادان برکنار شد تا بعد از دو ماه و پانزده روز، عنوان اولین مربی اخراجی فصل بیست و دوم لیگ برتر را به خود اختصاص دهد. این سرمربی که پیش از این سابقه داوری داشته است، نتوانست «هارمونی» مدنظرش را در زمین پیاده کند.

تیم صنعت نفت آبادان بعد از 4 شکست، یک تساوی و یک برد در شش هفته نخست لیگ برتر با کسب 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. با ادامه این نتایج قطعاً یکی از گزینه‌های اصلی سقوط است.

با توجه به مسائل بودجه باشگاه صنعت نفت و انگیزه زردپوشان آبادانی،‌ هیات مدیره این باشگاه به دنبال فردی بود که از نظر انگیزشی قوی باشد و مسائل مالی این باشگاه را درک کند. با این اوصاف آنها به سراغ علی منصوریان رفتند و که با پاسخ منفی روبرو شدند. 

اگر چه نام‌های داخلی و خارجی دیگری در این رابطه مطرح می‌شود؛ اما بررسی‌ها حاکی از آن است که تا کنون تنها منصوریان جز گزینه‌ها بوده است. 

هر چند به نظر می‌رسد مدیران صنعت نفت به دلیل توقف لیگ برتر خیلی برای انتخاب سرمربی جدید عجله ندارند، اما هواداران این تیم اینگونه فکر نمی‌کنند. چرا که معتقدند فرایند شناخت سرمربی از شاگردانش به دلیل بد بسته شدن تیم زمانبر است. در کنار پرکاس، هواداران خواهان استعفای ابراهیم قاسم‌پور هستند چرا که معتقدند او سهم زیادی در بد بسته شدن تیم و مشاوره‌های اشتباه به این تیم داشته است. 

نکته عجیب آنکه بعضی مربیان این آب گل آلود را گزینه مناسبی برای بازار گرمی و طرح نام خود اعلام کردند. عده‌ای هم با وجود آنکه در فوتبال دارای سمت هستند از طریق ابراز تمایل به مدیران صفحات مجازی قصد دارند، خودشان را به نیمکت آبادانی‌ها نزدیک کنند.

در این مدت احتمالاً علی فیروزی به عنوان مسئول فنی باشگاه کار را دنبال می‌کند و بهنام سراج و بهروز مکوندی زیر نظر او به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا سرنوشت سرمربی جدید تعیین شود.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: