پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > برگزاری ورزش های سه گانه در آبادان


کد خبر: ٢٢٧٤٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/31-٠٠:٣٠

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مانور ورزش‌های سه گانه در همجواری رودخانه بهمنشیر آبادان به طول ۱۲ کیلومتر برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر، علی رضایی شکیب سه‌شنبه اظهار داشت: در این مانور که با همکاری هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد اروند و ناحیه مقاومت بسیج آبادان برگزار شد ، شناگران آبادانی از کنار پل ثامن الائمه تا پل روستای سادات به طول ۶ کیلومتر را شنا کردند.

وی افزود: دوچرخه سواری به طول چهار کیلومتر و دو استقامت به مسافت ۲ کیلومتر از دیگر برنامه های این تمرین به مناسبت هفته دفاع مقدس بود.

رضایی با تشریح برنامه‌های ورزشی و فرهنگی هفته دفاع مقدس گفت: ۱۵ برنامه ورزشی و فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات هنرهای رزمی به صورت مجازی در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی در پیست مینوشهر، برگزاری هنرهای رزمی رشته تکواندو، آمادگی جسمانی، هنرهای نمایشی رشته جودو و ورزش‌های همگانی به صورت مجازی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آبادان است.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود: همچنین تجلیل از خانواده‌های ورزشکار شهید، تجلیل از قهرمان بسیجی و ایثارگر، غبار روبی گلزار شهدا، اهدای خون توسط جامعه ورزشی و نورافشانی و توزیع ماسک در مجموعه ورزشی دهداری نیز تدارک دیده شده است.

۴۳ هیات و ۷۱ باشگاه ورزشی در آبادان فعالیت دارند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:ایرنا 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: