پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > گزینه‌های مدیریت استقلال و پرسپولیس چه کسانی هستند؟


کد خبر: ٢٢٧٣٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/30-١٠:٣٤

با تغییر دولت جدید شاهد تغییراتی در مدیریت سرخابی‌ها خواهیم بود.

 

به گزارش آبادان خبر؛ بعد از تغییر دولت و انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش شایعه‌ها در خصوص تغییر مدیران سرخابی‌ها زیاد شد. برای هر دو تیم گزینه‌هایی مطرح شد. با خروج جعفر سمیعی از پرسپولیس، این گمانه‌زنی‌ها افزایش یافت. با توجه به اینکه مجید صدری به تازگی سرپرست مدیریت باشگاه پرسپولیس شده است، فعلاً انتخاب مدیر جدید در این تیم اولویت نیست.

در این میان نام محمد دادکان، علی اکبر طاهری، علی کریمی و محمد آخوندی مطرح است. از میان این گزینه‌ها شانس آخوندی بیشتر از بقیه بود؛ اما وی از قبول این سمت خودداری کرد و ضمن اعلام عذرخواهی نام خودش را از لیست خارج کرد. به نظر می‌رسد سجادی تمایل دارد از مدیران جوان در دوران مدیریت خودش استفاده کند. چرا که انتخاب مدیران جوان با سیاست‌های دولت فعلی و شعار‌های وزیر جدید در روز رای اعتماد همخوانی دارد.

در باشگاه استقلال کمی شرایط متفاوت است، چرا که مددی تا غروب روز شنبه جاری تمایلی برای استعفا نشان نداد. پیش از آن هم وزیر ورزش مدیرعاملی آجورلو را رد کرده بود؛ اما دوباره نام وی برای تصدی این سمت مطرح شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در کنار آجورلو، احمد سعادتمند، علی فتح‌الله‌زاده، محمدحسین قریب و علی خطیر در میان گزینه‌های مدیریت استقلال قرار دارند. صحبت‌هایی مطرح بود که به امیدوار رضایی که سابقه نمایندگی مجلس و حضور در هیئت مدیره استقلال را داشته پیشنهاد جانشینی مددی را دریافت کرده است. با این همه بررسی‌های تکمیلی نشان داد وی در میان گزینه‌ها حضور نداشته است.

 

 

 

 

 

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،استقلال،پرسپولیس

منبع : میزان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: