پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ملی پوشان فوتسال به تیم مدعی آرژانتین رسیدند/ شاگردان ناظم الشریعه در پی خلق شگفتی


تیم ملی فوتسال کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی به مصاف آرژانتین می‌رود.

 

به گزارش آبادان خبر؛ تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در سومین و آخرین بازی در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف آرژانتین خواهد رفت.

ملی پوشان کشورمان در ۲ بازی قبلی خود به ترتیب برابر تیم‌های صربستان و آمریکا موفق به پیروزی شدند و برای سرگروه شدن کار بسیار سختی مقابل آرژانتین خواهند داشت.

آلبی سلسته‌ هم در ۲ دیدار قبلی خود به ترتیب موفق به پیروزی برابر آمریکا و صربستان شد و حالا هر ۲ تیم ایران و آرژانتین برای تعیین سرگروه رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی برابر آرژانتین علیرضا صمیمی و حسین طیبی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

وضعیت مسلم اولاقباد، دیگر ملی پوش کشورمان برای این دیدار مشخص نیست. اولاقباد در بازی آخر تیم ملی برابر آمریکا از ناحیه استخوان مچ پا دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و پزشکان تیم ملی در تلاش هستند تا هر طوری شده است این بازیکن را به بازی برابر آرژانتین برسانند تا کادر فنی با ترکیب کامل به مصاف حریف آمریکای جنوبی خود برود.

تیم ملی فوتسال آرژانتین در دوره قبل مسابقات جام جهانی که در سال ۲۰۱۶ در کشور کلمبیا برگزار شد، توانست عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد و این تیم می‌خواهد امسال هم این عنوان را تکرار کند. به همین دلیل کار ملی پوشان کشورمان برابر این تیم بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

اگر تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار برابر آرژانتین شکست بخورد، دوم خواهد شد و در مرحله بعد باید با تیم دوم گروه B یعنی ازبکستان بازی کند. بازی‌های گروه B شب گذشته به اتمام رسیدند و تیم‌های روسیه و ازبکستان هر کدام با ۹ و ۳ امتیاز موفق شدند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را به دست آورند.

حال اگر تیم ملی فوتسال ایران بتواند در بازی آخر مرحله گروهی خود برابر آرژانتین به پیروزی دست پیدا کند، در مرحله یک هشتم باید به مصاف تیم دوم گروه E برود.

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتسال
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: