پست الکترونیک سه شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ‌می‌توانیم با پنجره بسته نقل و انتقالات کار‌های بزرگی کنیم


کد خبر: ٢٢٥٥٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/20-١٢:٤٣

علوی گفت: با پنجره بسته نقل و انتقالات سه بازیکن به تیم‌ملی دادیم و باز هم می‌توانیم با این پنجره بسته کار‌های بزرگ را تکرار کنیم.

 

به گزارش آبادان خبر؛ سید محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دیگر به پنجره بسته نقل و انتقالات فکر نمی‌کنیم، زیرا جوانان خوب و مستعدی داریم و با همین پنجره بسته سه بازیکن به تیم‌ملی دادیم.

او بیان داشت: یک بازی تدارکاتی با تیم داماش تهران برگزار کردیم که البته بهترین‌های لیگ یک و دو کشور در این تیم حضور داشتند و سرمربی تیم فوتبال فولاد به جوان‌های تیم بازی داد تا آن‌ها را محک بزند. فردا نیز یک بازی دوستانه دیگر برگزار می‌کنیم و اردو به اتمام می‌رسد.

علوی افزود: بازیکنانی، چون صالح حردانی و سینا شاه‌عباسی را داشتیم که تلاش کردند و جای خودشان را پیدا کردند. حتی آقای ویسی به جوان‌های تیم گفته که اگر خود را نشان دهند به همه آن‌ها فرصت بازی می‌رسد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: پنجره باز برای بازی‌های آسیایی خیلی به ما کمک می‌کرد، چون می‌توانستیم تیم را تقویت کنیم، هرچند هنوز هم امیدواریم که پنجره باز شود. البته هواداران که مطمئنا از این شرایط درک لازم را دارند باید بیشتر صبور باشند.

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،فولاد خوزستان
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: