پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اقبالی: عملکردمان مقابل سوریه در حد محلات بود/ با این روند قطعا مقابل عراق دچار مشکل می‌شویم


کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی عراق به مراتب از سوریه قوی‌تر است و ما باید مقابل آن‌ها با برنامه جلو رویم.

 

به گزارش آبادان خبر؛ مسعود اقبالی در رابطه با وضعیت تیم ملی ایران مقابل عراق اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سوریه خیلی ضعیف کار کرد و اگر بخواهد با این بی نظمی و بی‌برنامگی مقابل عراق به میدان بروند قطعا  دچار مشکل می‌شویم. در بازی با سوریه ۲ حرکت خوب هم ندیدیم و کودکانه و در حد فوتبال محلات کار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی عراق به مراتب قوی‌تر از سوریه است گفت: همانطور که در مقدماتی انتخابی جام جهانی دیدیم، عراق مقابل ایران خوب بازی کرد و نشان داد راحت شکست نمی‌خورد.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه تیم عراق در فاز تهاجمی از ما کمتر نیست ادامه داد: این تیم تکنیکی است و اعتماد به نفس خوبی هم دارد. عراقی‌ها دارای یک نظم در ساختار و ترکیب خود هستند و در ضد حملات نیز خطرناکند.

اقبالی با تاکید بر اینکه برخی از بازیکنان فعلی تیم ملی اصلا شایستگی حضور در این تیم را ندارند، گفت: لژیونر‌ها هم چون بازی تدارکاتی برگزار نشد نتوانستند در کنار هم بازی کنند و با یکدیگر هماهنگ شوند. به خاطر همین عدم هماهنگی از توانایی‌های خود به درستی استفاده نکردند. مهدی طارمی در پورتو خوب بازی می‌کند، چون از خط میانی‌اش خبر دارد و با بازیکنان و هم‌تیمی‌هایش هماهنگی دارد. اما در تیم ملی نمی‌تواند به همان خوبی بدرخشد؛ چون با یارانش هماهنگ نیست.

وی در پایان با اشاره به اینکه تفکر حرفه‌ای در فوتبال ما وجود ندارد خاطرنشان کرد: به وضوح مشخص است بدن بچه‌ها برای این دیدار‌ها آماده نیست و بدون آمادگی در تیم ملی قرار گرفتند. بازیکنان ما چند ماه یکبار همدیگر را در تیم ملی می‌بینند و بدون بازی تدارکاتی قرار است نتیجه خوبی بگیرند؛ اما این مسئله امکان‌پذیر نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم ملی فوتبال

منبع : میزان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: