پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تیم صنعت نفت آبادان درگیر مشکلات مالی است


کد خبر: ٢٢٤٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/14-٠٩:١٠

سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: مشکلات مالی این تیم را به جنگی نابرابر وارد می کند.

 

به گزارش آبادان خبر؛ جهانگیر کی شمس، سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آبادان در بازار نقل و انتقال به دلیل مشکل مالی نمی‌تواند همانند تیم‌های پولدار بخصوص تیم های صنعتی موفق باشد و در یک جنگ نابرابر و ناعادلانه باید ورود کند.

او افزود: قیمت ۲ بازیکن تیم‌های صنعتی برابر با بودجه یک فصل تیم صنعت‌نفت آبادان است لذا این تیم توان جذب بازیکن باکیفیت را ندارد این در حالی است که از تیم صنعت‌نفت آبادان در استان خوزستان انتظار زیادی برای کسب رتبه تک رقمی در جدول لیگ برتر است.

سرپرست باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: تنها اعتباری که قرار است به باشگاه صنعت‌نفت پرداخت شود کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند است که هنوز به حساب باشگاه واریز نشده است.

کی‌شمس افزود: فوتبال و صنعت نفت آبادان تنها دل‌خوشی مردم آبادان است و نباید این دلخوشی را از آنها گرفت، مردم آبادان با تیم محبوب خود زندگی می‌کنند اما این تیم اکنون بدون حامی است و با این روند نتیجه گیری سخت خواهد بود.

تاکنون عبدالله ناصری، حمد فلاح‌زاده و رضا خالقی‌فر بازیکنان فصل پیش تیم صنعت‌نفت آبادان به ترتیب به تیم های تراکتورسازی تبریز، خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن اصفهان پیوستند.

بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال از اواسط آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،صنعت نفت آبادان
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: