پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پارالمپیک توکیو| بهروزی‌راد و جوانمردی به مدال نرسیدند/ عزیزی به نیمه نهایی پاراتکواندو رسید


نمایندگان کشورمان در آخرین روز از بازی‌های پارالمپیک توکیو به مصاف حریفان خود رفته‌اند.

 

به گزارش آبادان خبر؛ نمایندگان کشورمان در آخرین روز از بازی‌های پارالمپیک توکیو به مصاف حریفان خود رفته‌اند که نتایج عملکرد آنها به شرح زیر است:

بهروزی‌راد هفتم شد

فینال مسابقات قایقرانی ۲۰۰ متر انفرادی پارالمپیک توکیو در ماده KL۳ از ساعت ۱۱:۳۰ (به وقت محلی) در «سی فارست واتروی» توکیو آغاز شد و شهلا بهروزی‌راد نماینده کشورمان با هفت ورزشکار از کشور‌های دیگر رقابت کرد و در نهایت به عنوان هفتم رسید.

بهروزی راد در فینال با زمان ۵۲.۷۸۹ ثانیه در رده هفتم قرار گرفت و از رسیدن به مدال بازماند.

در این ماده «لائورا» از بریتانیا با زمان ۴۹.۵۸۲ ثانیه از خط پایان گذشت و قهرمان شد. ورزشکاران فرانسه و آلمان دوم و سوم شدند.

 

پارالمپیک توکیو| بهروزی‌راد و جوانمردی به مدال نرسیدند/ عزیزی به نیمه نهایی پاراتکواندو رسید

پیروزی رایحه شهاب در جدول شانس مجدد

در ادامه مسابقات پاراتکواندو بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو رایحه شهاب در وزن ۵۸+ کیلوگرم بانوان که با شکست مقابل پاراتکواندوکار مطرح ازبکستانی شانس راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی را از دست داده بود، در جدول شانس مجدد دانیلا آندریا مارتینز مارسیکال از مکزیک را با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ شکست داد و راهی مرحله بعد شد تا شانس کسب مدال برنز را پیدا کند.

جوانمردی به مدال نرسید/ ارم حذف شد

رقابت‌های تپانچه ۵٠ متر p۴ مختلط کلاس SH۱ پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو صبح امروز به وقت محلی در سالن تیراندازی آساکا برگزار شد و دو نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی به رقابت با حریفان پرداختند.

ساره جوانمردی دارنده مدال طلای تپانچه بادی ١٠ متر زنان در پارالمپیک توکیو، مدال طلای در دو تفنگ ۵٠ متر میکس و تپانچه بادی ١٠ متر پارالمپیک ٢٠١۶ توانست با امیتاز ۵۳۹ -۵x در رده سوم جدول رقابت مقدماتی قرار بگیرد و به فینال رقابت‌های تپانچه ۵٠ متر p۴ مختلط کلاس SH۱ پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو صعود کند و در جمع ٨ تیرانداز برتر قرار گرفت.

پاراتیرانداز کشورمان در دور دوم شلیک و پس از حذف تیرانداز ازبکستانی با امتیاز ١١٨.٨ بعنوان دومین حذف شده، رقابت فینال را ترک کرد.

جوانمردی در این ماده رکوردار است. او در پارالمپیک ٢٠١۶ با ثبت امتیاز ١٨٩.۵ رکورد پارالمپیک را به نام خود ثبت کرد.

جوانمردی مدال طلای تپانچه بادی ١٠ متر زنان در پارالمپیک توکیو، مدال طلای در دو تفنگ ۵٠ متر میکس و تپانچه بادی ١٠ متر پارالمپیک ٢٠١۶ را در کارنامه دارد.

دارنده ۴ مدال طلای رقابت‌های آسیایی، در پارالمپیک ٢٠١٢ نیز توانسته بود مدال برنز تپانچه ۵٠ متر مختلط را کسب کند.

سمیرا ارم دیگر نماینده کشورمان در این رقابت با امتیاز ۴۶۵ - ۳x در رده ٣۴ و آخر جدول مقدماتی قرار گرفت و از صعود به فینال و جمع تیراندازان برتر بازماند.

ارم: آسیب دیدگی داشتم، اما در آسیایی جبران می‌کنم

سمیرا ارم در مرحله مقدماتی رقابت‌های تپانچه ۵٠ متر مختلط و در کلاس SH۱ با کسب ۴۶۵ امتیاز در جایگاه ٣۴ ایستاد و از صعود به فینال بازماند.

او پس از این رقابت گفت: من پیش از این رقابت با آسیب دیدگی شدیدی دست به گریبان بودم واین آسیب دیدگی من را اذیت کرد. کتف سمت چپ من اسیب دیده بود و در طول مسابقه نیز من را اذیت کرد.

ارم افزود: پیش از مسابقه بخاطر آسیب دیدگی در درمانگاه بودم. البته شرایط رقابت از اردو بهتر بود. انشاله در رقابت‌های آسیایی جبران خواهم کرد.

وی در پایان از زحمات مسئولان و مربیان خود تشکر کرد.

 

پارالمپیک توکیو| بهروزی‌راد و جوانمردی به مدال نرسیدند/ عزیزی به نیمه نهایی پاراتکواندو رسید

پرتابگر وزنه ایران به عنوان ششم بسنده کرد

مرحله نهایی مسابقات پرتاب وزنه پارالمپیک در ماده F۳۴ صبح امروز شنبه برگزار شد که سیامک صالح فرج زاده نماینده کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداخت و در پایان با پرتاب ۱۰ متر و ۸۰ سانتیمتر در رده ششم قرار گرفت.

هر سه مدال این ماده به نمایندگان کشور‌های عربی رسید. «احمد هندی» از اردن با پرتاب ۱۲ متر و ۲۵ سانتیمتر قهرمان شد و رکورد جهان را شکست. «عزیزالدین نوری» با ۱۱.۵۵ و «عبدالغدیر عبدالرحمان» از قطر با ۱۱.۳۶ سوم شد.

نتایج پرتاب فرج زاده به این ترتیب است:

پرتاب نخست: ۱۰ متر و ۷۶ سانتیمتر
پرتاب دوم: ۱۰ متر و ۸۰ سانتیمتر
پرتاب سوم: ۱۰ متر و ۷۲ سانتیمتر
پرتا چهارم: ۱۰ متر و ۶۵ سانتیمتر
پرتاب پنجم: ۱۰ متر و ۷۴ سانتیمتر
پرتاب ششم: خطا

عزیزی اقدم به نیمه نهایی پاراتکواندو رسید

مسابقات پاراتکواندوی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز با رقابت تکواندوکاران در اوزان ۷۵+ کیلوگرم مردان و ۵۸+ بانوان پیگیری می‌شود.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ۷۵+ کیلوگرم مردان اصغر عزیزی اقدم از ساعت ۱۳:۴۵ امروز (شنبه - به وقت توکیو) در سالن تکواندوی مجموعه ماکاهوری به مصاف گومز مولینا از کارستاریکا رفت و با نتیجه ۱۱ بر ۹ پیروز شد.

پس از تساوی ۳ - ۳ در راند اول، راند دوم به برتری ۴ بر ۳ مولینا انجامید و با پیروزی ۳ بر ۲ عزیزی اقدم در راند سوم کار به راند طلایی کشیده شد. در راند طلایی برتری ۲ بر صفر از آن عزیزی شد تا نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی برسد.

او در مرحله نیمه نهایی مسابقات با زین الدین آتاوز از روسیه مبارزه خواهد کرد.

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،پارالمپیک توکیو
منبع : میزان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: