پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > استقلال به دنبال ۳ ستاره برای جبران مهدی قایدی


کد خبر: ٢٢٢٧٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/02-٠٢:٠١

استقلال در حالی مهدی قایدی را از دست داده که باید به فکر جایگزین های خوبی برای مهره های جدا شده‌اش باشد.

 

به گزارش آبادان خبر، مهدی قایدی که در یک ماه گذشته بحث‌ها و خبرهای فراوانی پیرامون لژیونر شدنش مطرح شده بود، بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان به شباب الاهلی امارات پیوست تا همبازی احمد نوراللهی هافبک فصل گذشته پرسپولیس شود.

این انتقال در حالی رخ داد که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از جلسه با احمد مددی مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که فروش قایدی به شباب الاهلی منتقی شده ولی در نهایت این اتفاق رخ داد تا استقلال بهترین بازیکن فصل گذشته اش را از دست بدهد. موضوعی که نگرانی بسیار زیاد هواداران استقلال را در پی داشته و به همین خاطر گروهی از آنها مقابل این باشگاه تجمع کرده و به انتقاد از مددی پرداختند.

نکته ای که در این میان باید به آن توجه داشت این است که فرهاد مجیدی چه راهکاری برای پر کردن جای خالی قایدی و دیگر ستاره های جدا شده استقلال در آستانه دیدار حساس با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ برتر خواهد داشت.

آبی‌ها با پایان لیگ برتر، محمد نادری مدافعشان را از دست دادند و هرویه میلیچ و شیخ دیاباته را نیز باید به جمع بازیکنان جدا شده این تیم اضافه کرد. استقلال هنوز نتوانسته با بازیکنان سرشناس دیگرش مانند محمد رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی و امیر ارسلان مطهری به طور قطعی تمدید کند و مذاکرات با آنها ادامه دارد.

این را باید در مقابل وضعیت تیمی پرمهره مانند الهلال قرار داد که از بازیکنان سرشناسی مانند موسی مارگا بهره می‌برد که تا همین چند ماه پیش همبازی مهدی طارمی در پورتو بود. جالب اینکه سایت «سعودی اسپورت» رفتن قایدی قبل از بازی مهم با الهلال را خیانت معرفی کرد و این انتقال را خبر خوبی برای الهلال توصیف کرده است. این درست که استقلال به پول خوبی بابت ترانسفر قایدی رسیده و به قول سایت این باشگاه گران‌ترین انتقال از یک تیم ایرانی به یک تیم خارجی را انجام داده ولی بهترین بازیکنش را از دست داده است.

حالا خبر رسیده که استقلال در پی جذب بازیکنانی چون امین قاسمی نژاد، اشکان دژاگه و لوسیانو پریراست ولی این اسامی فعلا در حد خبر است و قطعی نشده است. استقلال برای مصاف بزرگ با الهلال که به واقع یک دوئل آسیایی است، نیاز به بازیکنانی بزرگ و بین المللی دارد که هم در این بازی و هم در لیگ برتر تعیین کننده باشند و نقش فرشته نجات را برای این تیم بازی کنند. ستاره هایی که بتوانند سه امتیاز و پیروزی را برای این تیم به ارمغان بیاورند.

حالا باید دید با پولی که از فروش قایدی نصیب این تیم می‌شود، بازیکنانی مناسب جایگزین می‌شوند یا خیر.

 

 

استقلال،فرهاد مجیدی،شباب الاهلی،مهدی قایدی،لیگ برتر فوتبال،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:خبر ورزشی 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: