پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > لغو طرح ساخت و ساز در زمین فوتبال شهرداری آبادان


کد خبر: ٢٢٠١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/16-١١:٣٧

مسئول ورزش شهرداری آبادان از لغو طرح انجام ساخت و ساز در زمین چمن شهرداری آبادان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، خرسند، مسئول ورزش شهرداری آبادان اظهار داشت:برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته بود که بر اساس آن واحد سرمایه گذاری عهده دار ساخت ۳۸ غرفه در زمین چمن شهرداری شهرستان در خیابان قدس شده بود که با اعتراض پیشکسوتان و اهالی ورزش رو به رو و به لغو طرح منجر شد.

او افزود: دغدغه مندی پیشکسوتان و ورزش دوستان سبب برگزاری نشستی به دستور شهردار وقت، محمودرضا شیرازی با حضور اهالی ورزش و مجری طرح در ۱۰ مرداد امسال شد که تشکیل کارگروهی با پیشکسوتان و ورزش دوستان با هدف بیان نقطه نظرات خود به شهردار در تاریخ ۱۳ مرداد از نتیجه‌های آن نشست بود.

خرسند با اشاره به اینکه این طرح سابق بر این در برخی زمین‌های چمن آبادان ماند زمین مقاومت اجرایی شده بود از وعده‌ی بیان شده مبنی بر ارتقا و بالا رفتن ارزش زمین پس از انجام ساخت و سازی خبر داد برای هیچکدام از این زمین‌ها رخ نداد.

او ادامه داد: در حال حاضر نیز زمین چمن شهرداری شهرستان استاندارد نیست و به این خاطر بازی‌های لیگ یک و دو در آن انجام نمی‌شود و در صورت انجام ساخت و ساز در آن غیر قابل استفاده می‌شود.

مسئول ورزش شهرداری آبادان بیان کرد: فوتبالیست‌های شهر در شرایط کنونی از هیچ یک از زمین‌های چمن شهرستان به جزء زمین شهرداری نمی‌توانند استفاده کنند، زیرا سایر زمین‌ها به دست شرکت نفت و پالایشگاه قفل شده و این زمین تنها زمینی بود که در پارسال به صورت رایگان از بازی و تمرین ۱۶ تیم شهرستان میزبانی کرد.

او یکی از پیشنهادات مطرح شده توسط اهالی ورزش را تبدیل زمین چمن شهرداری به دو قطعه زمین فوتبال به دلیل مساحت زیاد آن عنوان کرد.

خرسند در پایان گفت: اجرایی شدن پیشنهادات پیشکسوتان و ورزش دوستان در کارگروه به نفع ورزش آبادان خواهد بود و در آن صورت همه می‌توانند از این زمین استفاده بهینه ببرند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: