پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > گزارش زنده از نتایج ورزشکاران ایران در روز شانزدهم؛ پیروزی عباسعلی در نخستین مسابقه


در شانزدهمین روز از رقابت‌های المپیک توکیو ۲ کاراته‌کای کشورمان به مصاف حریفانشان می‌روند.

 

به گزارش آبادان خبر؛ تنها رشته باقی مانده در روز آخر بازی‌ها به کاراته ایران اختصاص دارد که «سجاد گنج‌زاده» و «حمیده عباسعلی» به مصاف حریفان می‌روند. در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، عباسعلی که امید زیادی به موفقیت وی می‌رود در گروه دوم با گونگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لمیا ماطوب از الجزایر و النا کوئرچی از سوییس رقابت می‌کند. عباسعلی در نخستین گام کاراته‌کای الجزایری را مغلوب کرد.

گنج‌زاده یکی از امید‌های کسب مدال کاروان ایران در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه شد. گنج‌زاده با قرعه نسبتا دشواری مواجه شد. وی پیش از این برابر نمایندگان آمریکا و عربستان شکست خورده است. مبارزات عباسعلی و گنج زاده ساعت ۱۴ به وقت محلی و ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران آغاز می‌شود.

مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نظاره‌گر تلاش آخرین نمایندگان ایران

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، پیمان فخری معاون کاروان، علیرضا رحیمی و عبدی افتخاری اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، علی رغبتی عضو تیم سرپرستی، کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و حمید سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک در سالن محل برگزاری مسابقات کاراته المپیک ٢٠٢٠ توکیو حضور دارند.

حمیده عباسعلی و سجاد گنج‌زاده دو کارته‌کای کشورمان آخرین نمایندگان ایران در المپیک ٢٠٢٠ هستند.

عباسعلی گام اول را محکم برداشت

گزارش زنده از نتایج ورزشکاران ایران در روز شانزدهم؛ پیروزی عباسعلی در نخستین مسابقه

در روز پایانی مسابقات المپیک، دو نماینده کاراته ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، حمیده عباسعلی در گروه دوم با گانگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لامیا ماتوب از الجزایر و الینا کوئرچی از سوییس همگروه بود‌ و در نخستین دیدار خود به مصاف ماتوب از الجزایر رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

سجاد گنج‌زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه است.

 

ادامه دارد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان خبر،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،المپیک توکیو،کاراته

منبع : میزان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: