پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مربی نفت آبادان: جواب اعتماد به جوانان را گرفتیم


کد خبر: ٢١٨٨٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/09-٠١:٢٤

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هدف باشگاه در فصلی که گذشت ساختن بازیکنان جوان بود تا آینده تیم را بسازند.

 

به گزارش آبادان خبر، مرتضی بچاری جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز افزود: کادر فنی در این دیدار قصد میدان دادن به جوانان را داشت و خوشبختانه آنها جواب اعتماد را خوب دادند. بازیکنان امروز با نمایشی قابل قبول سه امتیاز را تقدیم هواداران آبادانی کردند.

مربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: هدف باشگاه امسال ساختن بازیکنان جوان بود تا از آنها در فصل های بعدی استفاده کند.

بچاری بیان کرد: قطعا این جوانان آینده تیم را رقم خواهند زد و با تجربه ای که بدست آوردند سال ها برای این تیم به میدان خواهند رفت.

وی افزود: از تمامی بازیکنان که امسال شرایط سخت از جمله گرما و کرونا را تحمل کردند تشکر می کنیم.
منبع:ایلنا

 

دو اتفاق مهم برای صنعت نفت آبادان

به گزارش آبادان خبر، پس از برتری 2 بر 1 صنعت نفت مقابل ماشین‌سازی در هفته پایانی لیگ برتر، مرتضی بچاری مربی صنعت نفت آبادان و دستیار سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود؛ او درباره دیدار با ماشین‌سازی گفت: بازی خوبی بود و توانستیم به پیروزی برسیم. ما از ابتدای فصل تصمیم داشتیم برای فصل‌های آینده بازیکن‌سازی کنیم. امروز، روزی بود که بازیکنانی را که ساخته‌ایم به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی افزود: خدا را شکر که این دو اتفاق مهم برای ما رخ داد؛ از تمام بازیکنان خوب‌مان که در این فصل تمام فشارها را در گرمای شدید آبادان و باوجود بیماری کرونا تحمل کردند قدردانی می‌کنم.

بچاری در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره شرایط فصل آینده نفت آبادان گفت: امیدوارم سال‌های بعد یک تیم جوان و خوب در شان نام آبادان داشته باشیم.
منبع:ورزش سه

 

اکبرپور:از عملکرد تیمم راضی هستم

به گزارش آبادان خبر، علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: به مردم خوزستان سلام می‌کنم که فوتبالی هستند و فوتبال در خون‌شان است. به تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم. به تیم خودم هم تبریک می‌گویم. درست است بازی را باختیم، اما بچه ها با تمام وجود بازی کردند و 90 دقیقه جنگیدند.

وی افزود: در مجموع بازی خوبی بود. انتظار نداشتم بچه‌ها در این هوا اینگونه بازی کنند. شاید اگر شانس داشتیم گل مساوی را هم می‌زدیم. البته نفت هم موقعیت‌هایی داشت و می‌توانست گل بزند. به هر حال فوتبال همین است.

منبع:تسنیم

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: