پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آغاز عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی معابر شهری و روستایی هدف نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر


معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر از آغاز عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی معابر شهری و روستایی هدف نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر با حمایت بنیاد علوی و با مشارکت کانون‌های پیشرفت منطقه‌ای خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، محمود غلام‌زاده معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر با اعلام این خبر گفت: منطقه کوی سوم خرداد جزو 40 نقطه هدف محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر به‌شمار می‌آید که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز نخست عملیات اجرایی پروژه‌های این نهاد در قالب طرح نخاله‌برداری و پاکسازی معابر عمومی مناطق شهری و روستایی هدف از این منطقه آغاز می‌شود.

وی افزود: در این فاز از عملیات اجرایی، نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر با حمایت بنیاد علوی، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز برای پاکسازی و نخاله‌برداری را در اختیار کانون پیشرفت منطقه‌ای کوی سوم خرداد خرمشهر خواهد گذاشت تا این کانون با مشارکت اهالی منطقه هدف، نسبت به پاکسازی محیط محلات خود اقدام کنند.
معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر همچنین با اشاره به استمرار این پروژه در دیگر مناطق هدف، عنوان کرد: علاوه بر مناطق هدف نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، شهروندان دیگر مناطق و محلات غیر هدف این نهاد می‌توانند درخواست خود را از طریق فضای‌مجازی به شماره تلفن همراه 09021111488 ارسال نمایند.
به گفته معاون زیرساخت نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر، عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی مناطق هدف محرومیت‌زدایی و پیشرفت منطقه‌ای نهاد پیشرفت و آبادانی خرمشهر از امروز آغاز و تا نیمه مهرماه در مناطق ادامه خواهد داشت.

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: