پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دستگیری عامل تیراندازی به درب منزل همراه با کشف سلاح جنگی در آبادان


کد خبر: ٢٢٣٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/04-١٦:٣٠

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری عامل تیراندازی به درب منزل یکی از شهروندان ،همراه با کشف یک قبضه سلاح جنگی کلاش خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی گفت: طی 48ساعت گذشته فردی در یکی از مناطق حاشیه این شهرستان با استفاده از سلاح جنگی غیرمجاز به درب یک باب منزل شخصی تیراندازی کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت برای اهالی شده  و بلافاصله از صحنه متواری شد.

او ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری تیم ویژه مبارزه با جرائم خشن، سریعا جهت شناسایی و دستگیری عامل تیرانداز وارد عمل شدند که با انجام کار اطلاعاتی کمتر از48ساعت موفق شدند، مخفیگاه عامل تیرانداز را در یکی از نقاط این شهرستان (حدفاصل میان آبادان و خرمشهر) شناسایی باهماهنگی مقام قضایی ، طی عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ،یک قبضه سلاح جنگی کلاش همراه با 26عدد فشنگ جنگی ویک عدد خشاب مربوطه کشف وضبط کنند.

زلقی در خاتمه با بیان اینکه متهم در بازجویی با پلیس علت تیراندازی را اختلاف شخصی با شاکی عنوان کرد گفت :  نیروی انتظامی قاطعانه با عاملان تیراندازی و ناامنی برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به این گونه اشخاص نخواهد داد، پرونده قضایی  علیه وی تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شد.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: