پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های کم برخودار آبادان


کد خبر: ٢٢٢٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/02-١٠:٣٦

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت:در راستای مقابله با بیماری کرونا، اهالی فرهنگ و هنر اقدام به توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های کم برخوردار کردند.

 

به گزارش آبادان خبر، محمد برکت اظهار داشت: اهالی فرهنگ و هنر در راستای مبارزه با بیماری کرونا پیگیری ها و اقداماتی در خصوص تهیه و توزیع اقلام معیشتی بین خانواده های کم برخوردار،تهیه، تولید و توزیع ماسک بین افراد نیازمند انجام دادند تا کادر درمان در این زمینه تنها نباشند .

او افزود: در ایام شیوع بیماری ویروس کرونا اهالی فرهنگ و هنر آسیب های جدی دیدند و با توجه به اینکه نوع فعالیت های فرهنگی هنری بر اساس تجمع صورت می پذیرد مراکز مرتبط با فعالیت های آنها تعطیل شدند .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در خصوص برنامه های فرهنگی هنری در زمینه مبارزه با این بیماری گفت: اطلاع رسانی در فضای مجازی ، نصب بنر ، طراحی و انتشار عکس نوشت با موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی ،برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، تشویق و ترغیب عمومی به پویش های "من-ماسک -می زنم" و " در- خانه-بمانیم" بخشی از فعالیت های اهالی فرهنگی هنری در راستای ممانعت از گسترش این بیماری است.

او افزود: آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی درباره بیماری کرونا از موضوعات مهمی است که سطح اطلاع و سواد جامعه را در خصوص مقابله با این بیماری بالا می برد این موضوع همواره از اهم دغدغه های هنرمندان است که در فعالیت های خود به آن توجه ویژه ای دارند.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: