پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اختصاص هفت تانکر آب رسان برای تامین آب شرب آبادان از سوی سپاه


کد خبر: ٢١٧٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/01-٠٢:٥٤

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی به منظور برطرف کردن کمبود آب آشامیدنی در شهرستان آبادان گفت: سپاه هفت دستگاه تانکر آب رسان برای تامین آب شرب شهرستان آبادان تامین کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ پاسدار شاپور احمدی پنجشنبه اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی مشکل خاصی از تامین آب آشامیدنی در هیچ نقطه از شهرستان آبادان وجود ندارد.

وی افزود:روزانه ۴۰ هزار لیتر آب بهداشتی در روستاهای چوئبده، صیداویه، طرح بخاخ مینویحی و شلاهی توسط سپاه با کمک سازمان آب و فاضلاب و با هماهنگی قرارگاه منطقه کربلا توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبادان در ادامه افزود: طی سه روز گذشته ۲ دستگاه از این تانکرها به نقاطی که احساس می‌شد ممکن است با مشکل آب رسانی روبرو شوند اعزام شد و امروز نیز با توجه به بررسی هایی انجام شده مشخص شد که مشکل خاصی از حیث کمبود آب شرب در هیچ نقطه از شهرستان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هم اکنون این تانکرها، مازاد بر نیاز شهرستان در سپاه آبادان آماده هستند تا در صورت نیاز هرگونه کمبود و مشکل احتمالی را پوشش دهند لذا نگرانی خاصی از باب کمبود آب شرب در شهرستان آبادان وجود ندارد.

سرهنگ پاسدار احمدی گفت: این اطمینان خاطر را به مردم شریف منطقه می‌دهیم با توجه به اقدامات خوبی که توسط آبفا و فرمانداری در راستای ایجاد سد خاکی مارد و دیگر اقدام‌های انجام شده در امسال وضعیت آب شهرستان پایدار خواهد بود.

وی گفت: سیستم مدیریتی شهرستان آبادان قادر به رفع هرگونه مشکل و کمبود احتمالی در زمینه کمبود آب شرب است و سپاه و گروه های جهادی بسیج آمادگی لازم را دارند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به مردم شهرستان آبادان ارائه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان همچنین از احداث چهار کیلومتر شبکه آب رسانی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در روزهای گذشته نیز خبر داد و گفت: این شبکه به وسیله لوله های ۱۱۰ پلی اتیلن توسط سپاه این ناحیه آبادان با همکاری قرارگاه کربلا انجام شد و در برنامه آتی نیز برای چند روستای دیگر تامین لوله و احداث شبکه آب رسانی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی تاکید کرد: این اقدامات طی ماه‌ها و سال گذشته در راستای خدمات رسانی به مردم و کمک به دولت توسط سپاه در شهرستان آبادان انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: