پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معرفی ۲۲ واحد نانوایی در آبادان به تعزیرات حکومتی


کد خبر: ٢١٥٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/22-١٧:٠٨

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان گفت: متصدیان ۲۲ واحد نانوایی این شهرستان به دلیل تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، پایین بودن کیفیت نان و رعایت نکردن اصول بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

به گزارش آبادان خبر، بتول سعیدی‌زاده سه‌شنبه در نشست شورای آرد و نان شهرستان آبادان از وضعیت نامناسب و کیفیت بدپخت نان در تعدادی از واحدهای نانوایی‌ آبادان انتقاد کرد و اظهار داشت: مردم آبادان از کیفیت پایین نان ناراضی هستند.

وی توجه به کیفیت پخت نان و رعایت اصول بهداشتی در واحدهای نانوایی‌ را الزامی دانست و افزود: رعایت نکردن مسائل بهداشتی و حضور نداشتن متصدی نانوایی در محل از مهمترین موارد تخلف واحدهایی نانوای در آبادان است که با آنها برخورد خواهد شد و در این راستا علاوه بر دریافت و پیگیری گزارش های مردمی تیم‌های بازرسی مشترک با حضور نمایندگان فرمانداری، صمت و اتاق اصناف تشکیل شده و با واحدهای نانوایی متخلف برخورد می کنند.

سعیدی زاده پخت و عرضه نان مرغوب را از حقوق مسلم مردم برشمرد و گفت: سیاست تنوع پخت نان باید در آبادان مورد توجه قرار گیرد و اتحادیه نانوایان نیز باید با تعطیلی‌ خودسرانه این واحدها برخورد کند.

وی‌ بر ضرورت مشارکت جدی دستگاه‌های متولی به ویژه سازمان صمت، اماکن، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، مراکز بهداشت و اتحادیه نانوایان بر نحوه تهیه و عرضه نان تاکید کرد و گفت: نصب تابلو اطلاعات ضروری شامل ساعت کار و تعطیلی واحدهای نانوایی‌، قیمت و وزن نان همچنین شماره تماس رسیدگی به شکایات مردمی در ورودی نانوایی‌ها و در معرض دید مشتریان ضروری است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان گفت: در مسیر تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچگونه کوتاهی قابل قبول نبوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

شهرستان آبادان ۱۶۸ واحد نانوایی فعال دارد که از این تعداد ۱۴۸ واحد نانوایی یارانه بگیر و ۲۰ واحد نانوایی نیمه یارانه‌ای هستند . همچنین حدود ۷۰۰ نفر کارگر در این واحدهای نانوایی مشغول به کار هستند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،ِآبادان نیوز

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: