پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > جزئیات پرونده پسر چینی که با دختران زیر ۱۸ سال ایرانی رابطه داشت +عکس


کد خبر: ٢١٤٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/15-٢٠:١٨

انتشار تصاویر خصوصی دختران ایرانی توسط پسر چینی در کاشان با شکایت شاکیان خصوصی او دستگیر شده و به پرونده اش که رابطه با دختران نوجوان می باشد رسیدگی می شود.

 

به گزارش آبادان خبر؛ با انتشار ویدیویی از ارتباط مرد خارجی با دختران نوجوان ایرانی در کاشان موجی از اعتراض ها نسبت به اقدام این مرد به وجود آمد و با شکایت دختران او دستگیر شده است. 

پرونده پسر چینی

مرد چینی که با دختران زیر ۱۸ سال در ایران رابطه داشت شناسایی و این مرد چینی در کاشان دستگیر شد . مرد چینی که بیش از ۵۰ فیلم با دختران ایرانی به صورت غیرمتعارف رابطه برقرار کرده بود به جرم خود اعتراف کرد . مرد چینی که اکنون در بازداشت به سر می برد جزئیات جدیدی از پرونده اش اعلام شده است. وکیل این مرد چینی در گفتگویی اطلاعات تازه ای از پرونده داد.

مهدی عزیز داده قصاب وکیل پرونده اتباع چینی درباره آخرین جزئیات پرونده اظهارکرد: مرحله تحقیقات پرونده رو به اتمام است، اما جلسات دادگاه هنوز تشکیل نشده.

این وکیل با اشاره به وضعیت فعلی این متهمان  بیان کرد: ما برای تودیع وثیقه با مشکلاتی مواجه شدیم، بنابراین دو موکل بنده هم چنان در زندان هستند و  تلاش می‌کنیم با سفارت چین رایزنی‌هایی را  انجام دهیم تا برای تودیع وثیقه این تبعه‌ها کمک‌های لازم صورت بگیرد.

وی گفت: تمامی موارد قانونی پرونده به درستی و با دقت در حال اجراست و پس از صدور کیفر خواست جلسات دادگاه برگزار خواهند شد.

ویدیویی که به تازگی در رسانه لایولیک به اشتراک گذاشته شد دستگیری و شکنجه مرد خیانت کار و معشوقه اش را به تصویر کشیده است.

ارتباط پسر چینی با دختران ایرانی

روح الله دهقانی با اشاره به انتشار تصاویر خصوصی یک مرد چینی با دختران و زنان ایرانی در فضای مجازی اظهار داشت: انتشار این تصاویر واکنش‌های زیادی را از طرف هموطنان ایرانی در پی داشت.

وی با بیان اینکه در این پرونده شاکیان خصوصی هم اقدام به شکایت کرده بودند، ابراز داشت: با توجه به حساسیت موضوع این پرونده در دستور کار مقامات قضائی و انتظامی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کاشان با اشاره به اینکه این فرد شب گذشته توسط نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در عوارضی کاشان دستگیر شد، تصریح کرد: متهم ضمن تفهیم اتهام بازداشت و با اعمال ماده ۱۲۱ تحت الحفظ به تهران منتقل خواهد شد.

اخیرا یک مرد جوان اقدام به انتشار فیلم هایی از روابط خود با دختران نوجوان ایرانی در شبکه یوتویوب کرده است . انتشار نزدیک به ۵۰ فیلم از فضای شخصی زندگی این دختران ، بدون اجازه آنان که اکثرا کمتر از ۱۸ سال سن دارند. پلیس پاوا(پلیس کنترل اتباع خارجی)تحقیقات برروی این پرونده را آغاز کرده است.

جوان چینی ساکن ایران است. او در مدت سکونت خود در ایران با عده ای دختران نوجوان ایرانی رابطه برقرار کرده و فیلم هایی از گفتگو با آنها یا معاشرت هایشان تهیه کرده بود.فیلم ها یکی پس از دیگری در شبکه اجتماعی یوتیوب بارگزاری شده اند . حدود ۵۰ فیلم از دختران  نوجوان ایرانی در صفحه یوتیوب این جوان  چینی منتشر شده بود که او در مورد رابطه اش با آنها توضیح داده بود.

رابطه جنجالی پسر چینی با دختران نوجوان

پسر جوان چینی در مورد روابط خود با آنها،دعوت شدن به شام و نظراتی که دختران ایرانی راجع به شخصیت او داده بودند صحبت می کرد.مثلا در جایی می گفت که من از نظر دختران ایرانی انسان خسیسی هستم!

ماجرای رابطه مرد خارچی با دختران نوجوان

دختران با مشاهده فیلم های خود در یوتیوب با کامنت هایی به زبان انگلیسی یا فارسی از این جوان درخواست کردند که کلیپ ها را از صفحه شخصی خود در یوتیوب بردارد و حتی عده ای اعتراض کرده وگفته بودند که قرار نبود این کلیپ ها منتشر شود.

دیگر کاربران هم واکنش های تندی از خود نشان داده و این جوان چینی را فردی سواستفاده گر خواننده بودند.در همین حال که این موج منفی در فضای مجازی راه افتاد،پیگیری این ماجرا در جریان کار پلیس پاوا قرار گرفت چرا که متهم پرونده از اتباع خارجی است.

جوان چینی در اظهارات خود ادعا کرده بود که مثل خیلی از گردشگران جهان، از سبک زندگی افراد مختلف جهان فیلم تهیه می کرد.

با برخاستن موج اعتراضات دختران و آغاز تحقیقات پلیسی ، او اقدام به حذف کلیپ ها از حساب خود کرد. فیلم ها حاوی صحنه های مستهجن نیست زیرا مطابق قوانین یوتیوب اگر کلیپ های تهیه شده، حاوی تصاویر مستهجن بود پیش از ورود پلیس ایران به پرونده خود یوتیوب صفحه این جوان را حذف می کرد.

این جوان در اولین اظهارات خود به پلیس پاوا ایران مدعی شده است که  انگیزه اش نشان دادن سبک زندگی ایرانیان بوده است و تولید چنین محتوایی در فضای یوتیوب در همه جای جهان امری طبیعی بوده است.

در حالی که در واکنش های اولیه گفته شده بود که دختران کم سن حتی زیر شانزده ساله ایرانی مورد سواستفاده یک فرد چینی قرار گرفته اند اما او گفته بود در برخی کلیپ ها حتی خانواده های این دختران جوان هنگام معاشرت آنها با جوان چینی حضور داشتند.

هر چند انتشار تصاویر خصوصی مطابق قانون جمهوری اسلامی ایران جرم است اما این فرد ادعا کرده بود که قصد توهین به هیچ کسی را نداشته و در آخرین کلیپ منتشر شده، از همه ایرانیان عذرخواهی کرده است.

آبادان خبر،آبادان نیوز،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث
منبع : نیک صالحی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: