پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اعضای ستاد مقابله با کرونا ملزم به استمرار اجرای مصوبات ستاد هستند


کد خبر: ٢١٣٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/14-٢٣:٢٢

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در نشست داخلی ستاد مقابله با کرونا که عصر امروز در محل فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد با تاکید بر لزوم استمرار اجرای مصوبات ستاد گفت: فعالیت گروه رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز ورزشی باید مطابق گروه‌های شغلی اعلام شده باشد. به هیچ وجه تمایل نداریم به وضعیت قرمز بازگردیم.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان امروز عصر نشست داخلی ستاد مقابله با کرونا در محل این فرمانداری برگزار گردید.

سید زین العابدین موسوی در این نشست تاکید کرد: برای ما وضعیت نارنجی و قرمز فرق زیادی ندارد. شرایط مساعد نیست و اگر سهل انگاری صورت بگیرد و مسئولین پای کار نباشد و شهروندان همکاری بیشتری نکنند هر لحظه احتمال دارد وارد وضعیت قرمز شویم. به هیچ وجه مایل نداریم که شهرستان آبادان باز به این وضعیت بازگردد.

وی گفت:هرچند استان‌های جنوبی کشور قرمز هستند اما امیدوارم با استمرار اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و انجام اقدامات لازم شرایط را در عین اثبات به سمت وضعیت زرد سوق دهیم.

موسوی افزود:انجام دورکاری شاغلین و گروههای در ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌بایست قطعاً رعایت شود. همچنین گروه‌های شغلی ۳ و ۴ در این وضعیت کاملا تعطیل و نظارت حداکثری روی فعالیت های گروه های شغلی یک و دو می بایست اعمال شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا آبادان تاکید کرد: تعطیلی بازار سنتی جنب پل مدن و بازار جمعه می بایست در دستور اعضای ستاد باقی بماند. همچنین شهرداری آبادان نسبت به انجام ضدعفونی معابر و اماکن پرخطر اقدامات لازم را از سر گیرد.

فرماندار ویژه آبادان همچنین دستور داد تمام ادارات، بانک ها و دستگاه های اجرایی نسبت به ارائه گزارش عملکرد سه ماه خود در خصوص مقابله با کرونا به این فرمانداری اقدام کنند.

وی به شهروندان سالمند بالای ۶۵ سال توصیه کرد نسبت به انجام واکسیناسیون کرونا در ۲۲ مرکز تعیین شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان اقدام کنند.

وی اظهار داشت: می‌بایست درصد رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در بین شهروندان در اماکن عمومی بالا ببریم تا در روزهای آتی نسبت به انجام واکسیناسیون طیف گسترده‌تری از جامعه اقدامات لازم صورت بگیرد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: