پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان


کد خبر: ٢١٣٣٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/10-٢٢:٠٣

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری عاملان نزاع منجر به قتل در آبادان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی گفت: به دنبال گزارش فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یکفقره چاقوکشی در یکباب مغازه فلافل فروشی به آدرس بلوار ولایت بلافاصله عوامل کلانتری15احمدآباد به محل مراجعه ، مشخص شد در این نزاع شخصی میانسال که ظاهرا صاحب مغازه بوده ،از ناحیه کمر دچار چاقوخوردگی شده که متاسفانه به دلیل جراحات وارد فوت نمود، 2نفر از عوامل نزاع در صحنه دستگیر و 2نفر دیگر نیز از صحنه متواری شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده مراتب دستگیری متهمان متواری را در دستور کار قرار داده ، و توانستند کمتر از 8 ساعت یعنی بامداد امروز فرد قاتل را که جوانی ۱۸ ساله بوده و از صحنه متواری شده بود را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.


سرهنگ زلقی در ادامه با بیان اینکه قاتل دستگیر شده به بزه انتسابی معترف شد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی با پلیس علت نزاع خود را بحث بر سر موضوعات ورزشی و متعاقبا بالا گرفتن تنش بین همدیگر عنوان کردند، که پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد. .
ایشان در خاتمه ازجوانان و نوجوانان خواست ؛ هرگز سلاح سرد و گرم حمل نکنند که هم از نظر قانونی جرم است و هم اینکه فرجام خطرناک و پشیمان کننده ای به دنبال خواهد داشت.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: