پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افزایش کرایه تاکسی در آبادان


کد خبر: ٢١٢٤١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/06-١٣:١٥

رییس سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: کرایه تاکسی‌های درون شهری آبادان با توجه به نرخ تورم ۲۵ درصد افزایش یافت.

 

به گزارش آبادان خبر، طارق طویشی یکشنبه اظهار داشت:بر اساس مصوبه شورای شهر آبادان و کمیته تطبیق منطقه آزاد اروند کرایه خودروهای مسافرکش داخل شهر امسال ۲۵ درصد افزایش یافت.

وی افزود: بیش از یک سال در آبادان افزایش نرخ کرایه لحاظ نشد ولی بر اساس تورم لایحه افزایش ۲۵ درصدی نرخ تاکسی به شورای شهر آبادان ارسال و با آن نیز موافقت گردید.

طویشی با تاکید بر اینکه از این پس پرداخت کرایه تاکسی از سوی مسافران باید براساس نرخنامه جدید باشد افزود: برچسب نرخ کرایه‌های جدید به منظور اطلاع رسانی عموم، در تمام تاکسی‌های سطح شهر آبادان نصب خواهد شد.

وی با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی درآمد تاکسی‌داران به دلیل شیوع ویروس کرونا و کمتر شدن تردد مردم بیان کرد: نرخ کرایه تاکسی در فاصله سال‌های ۹۸ تا ۹۹ تغییری نداشت لذا افزایش نرخ تاکسی در تمام خطوط تاکسیرانی آبادان با در نظر گرفتن همه جوانب اجرایی شد و دریافت هرگونه مبلغ اضافی بابت کرایه خارج از قیمت مصوب تخلف است.

رییس سازمان تاکسیرانی آبادان در خصوص دریافت شهریه از تاکسیرانان آبادانی گفت: مبلغ یک میلیون ریال بابت شهریه ثبت نام در سامانه تاکسیرانی آبادان امسال به صورت علل الحساب از تاکسیرانان آبادانی دریافت شد.

افزایش خودسرانه کرایه از سوی برخی رانندگان درون شهری در آبادان از اوایل امسال گله مندی شهروندان را به دنبال داشت.

یکهزار و ۹۹۰ دستگاه تاکسی شهری در سازمان تاکسیرانی آبادان صاحب پرونده هستند که از این تعداد حدود ۷۰۰ تاکسی در این شهر فعالیت می‌کنند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: