پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > حضور مجدد بوعذار در تیم صنعت نفت آبادان


کد خبر: ٢٢٥٦٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/20-٢٣:٠٠

عباس بوعذار برای سومین بار در یک تیم نفتی توپ خواهد زد .

 

به گزارش آبادان نیوز، عباس بوعذار در چند ماه اخیر به خاطر مسائل دیگری در فوتبال مطرح شد اما او هافبک کارگشا و سریعی است که در زدن ضربات ایستگاهی و کاشته تبحرخاصی دارد. این بازیکن اکثرا در تیم های جنوبی توپ زده و حالا به صنعت نفت آبادان پیوسته و همین موضوع بهانه ای شد تا با از زبان او چند کلمه‌ای حرف بکشیم.


بوعذار در مورد پوشیدن پیراهن زرد رنگ آبادان گفت: خیلی خوشحالم به تیم خوب و ریشه دار و پر افتخار صنعت نفت آمدم و امیدوارم که سال خوبی را کنار هواداران خونگرم و دوست داشتنی بگذرانیم و انشاالله بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.


این بازیکن در خصوص وضعیت مالی صنعت نفت ابراز بی اطلاعی کرد و ادامه داد: من خبری از شرایط تیم ندارم و به من هم مربوط نمی شود. هیات مدیره و مدیرعامل تیم سعی و تلاش می کنند که امسال بتوانند بهترین امکانات را در اختیار تیم بگذارند و انشاالله همین طور خواهد شد‌

بوعذار که در دو تیم نفتی یعنی نفت تهران و نفت مسجد سلیمان بازی کرده و حالا با حضور در صنعت نفت در حضور در تیم های نفتی هت تریک کرده گفت: بله من در سه تیم نفتی بودم و افتخار هم می کنم که دو تا از آن ها در استانم بوده و در نفت تهران هم روز های خوبی در لیگ و آسیا داشتیم و در نهایت توانستیم یک قهرمانی حذفی به دست بیاوریم.
وی از علاقه اش به حضور در تیم های خوزستانی اشاره کرد و گفت: من همیشه گفتم اولین انتخابم تیم های استان خودم است و اگر پیشنهادی نگیرم به تیم های دیگر فکر می کنم اما خوشحالم که امسال در خدمت مردم خوب آبادان و برزیل هستم!

بوعذار در پایان افزود: امیدوارم بهترین روز ها در آبادان سپری کنم و برای موفقیت صنعت نفت خواهیم جنگید.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ورزش سه

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: