پست الکترونیک چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اخذ مجوز جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٢٢٥٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/18-١٩:٤٣

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اخذ مجوز جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تا سال 1408 در این دانشگاه خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر سارا مبارک بیان داشت: پیرو پیگیری‌های مکرر، مجوز جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی آبادان در رشته‌های پرستاری اورژانس، پرستاری داخلی جراحی و بهداشت محیط و همچنین جذب دانشجوی مقطع کارشناسی در رشته تغذیه در این دانشگاه از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا سال 1408 صادر شد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان طبق سند توسعه متوازن آموزش عالی پزشکی معاونت آموزشی وزارت متبوع که بر مبنای سند آمایش سرزمینی آموزش عالی سلامت و برآمد نیروی انسانی مورد نیاز تدوین شده است، موفق به اخذ این مجوز شده است.

دکتر مبارک بیان نمود: این مجوز گامی مهم در راستای ارتقای آموزش و پژوهش منطقه بوده و مسلما جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان باعث رشد حیطه‌های مختلف شاخص‌های آموزشی و پژوهشی در سطح دانشگاه و منطقه خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این مجوز اخذ دانشجویان در مقاطع و رشته‌های یاد شده در این دانشگاه، از طریق کنکور سراسری صورت خواهد پذیرفت و در آینده اطلاعات تکمیلی بر روی سایت سنجش وزارت بهداشت در دسترس همگان خواهد بود.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: