پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > شرجی دستگاه های اکسیژن جنوب غرب خوزستان را از کار انداخت


کد خبر: ٢٢٤٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/10-١٣:٠٠

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پایداری هوای شرجی در جنوب غرب خوزستان دستگاه های اکسیژن ساز را از کار انداخت.

 

به گزارش آبادان خبر، مهدی کریمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:هوای شرجی در جنوب غرب خوزستان سبب از کار افتادن دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان و بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر از شده اند.

او با بیان آن که دستگاه های فعال اکسیژن سازموجود جوابگوی نیاز بیماران نیست، افزود: دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای کنترل شرایط کرونایی حاضر به بیش از ۲۰۰ کپسول اکسیژن نیازمند است.

مهدی کریمی از ممکن نبودن تامین کپسول های اکسیژن توسط دانشگاه علوم پزشکی آبادان در تعداد بالا خبر داد و از مسئولان و خیرین خواست تا آن ها در فراهم سازی این کپسول ها قدم بردارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: در شرایط فعلی بیشترین فشار برکادر درمان به ویژه پرستاران است و برای کنترل کرونا نیازمند مدیریت و تدبیر به موقع و عزم همگانی هستیم ، بنابراین دستگاه‌های اجرایی ضمن پشتیبانی بیشتری از نظام سلامت باید در مسیر پیشگیری از ابتلای افراد به ویروس کرونا بیشتر تلاش کنند.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: