پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پایان طرح ساخت بیمارستان تامین اجتماعی آبادان


کد خبر: ٢٢٤٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/10-١٠:٢٨

مدیریت درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان از پایان پذیری طرح ساخت بیمارستان تامین اجتماعی آبادان در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، ولی منش، مدیریت درمان اداره کل تامین اجتماعی خوزستان اظهار داشت: نتیجه بخشی پیگیری‌های نماینده مردم آبادان و استاندار خوزستان سبب شد تا پروژه ساخت بیمارستان تامین اجتماعی آبادان از سر گرفته شود و با مشخص شدن پیمانکار از دو هفته‌ی آینده پس از امضای قرارداد روند فعالیت آن آغاز گردد.

او مهلت پایان یافتن طرح ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی تامین اجتماعی آبادان را یک ماهه عنوان کرد و افزود: مبلغ ۲۰۴ میلیارد تومان برای این طرح اختصاص گرفته شده است.

ولی منش زمان آغاز اول فاز طرح ساخت بیمارستان تامین اجتماعی را سال ۱۳۹۱ و آغاز فاز دوم آن را یک سال بعد از آن تاریخ خواند و ادامه داد: در سال ۱۳۹۵ با صدور استاندارد‌های جدیدی برای ایمن سازی بیمارستان ۲ طبقه ساخته شده از این بیمارستان به منظور هماهنگ سازی با استاندارد‌های جدید تخریب شد.

اوهمچنین از دلایل توقف پروژه را تصادف پیمانکار طرح و قطع نخاع شدن آن و همچنین افزایش قیمت دلار و ارز دانست.

او با رد شایعاتی در خصوص متعهد نبودن پیمانکار به پروژه، او را فردی خوشنام و دارای سابقه‌ی کاری قابل توجهی در استان خواند.

ولی منش درباره انتشار خبر‌هایی درباره وارد نشدن تخت‌های این بیمارستان در آن به دلیل کوچک بودن درب ورودی اتاق‌های آن بیان کرد: پس از ساخت دوباره بیمارستان تامین اجتماعی آبادان این مشکل نیز رفع شده است و اکنون ساخت آن بر اساس استاندارد‌های تعریف شده از وزارت بهداشت و درمان است.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: