پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کسب رتبه اول علمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در کشور


کد خبر: ٢٢٣٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/06-١١:٤٠

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: این دانشگاه توانست امسال در چند بخش رتبه اول علمی را در سطح کشور کسب کند.

 

به گزارش آبادان خبر؛ سارا مبارک، معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دانشگاه علوم پزشکی آبادان با توجه به فعالیت های انجام شده در دوسال گذشته توانست در رتبه‌بندی علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی رتبه اول کشوری را در چند بخش کسب کند.

او افزود: رتبه اول دانشکده‌های مستقل در ابعاد آموزشی، تحقیقات و فناوری و دانشجویی فرهنگی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان رسید.

معاون آموزشی،تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان این که این دانشگاه در چند بخش دیگر نیز موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شده است بیان کرد: رتبه نخست در ابعاد نسل آینده و فناور، پاسخگویی، انسان‌ساز و حکمت و بنیان، رتبه دوم در ابعاد ماموریت‌گرایی و رتبه ترکیبی نظام‌های بین‌المللی دانشگاه‌هااز جمله رتبه های کسب شده توسط این دانشگاه بود.

او کسب رتبه سوم در ابعاد بین‌المللی‌سازی و سرآمدی و مرجعیت را از دیگر رتبه‌های مهم دریافت شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان عنوان کرد.

مبارک ادامه داد: رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی با مشارکت فعال سه بخش معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری و فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیرخانه رعد ۱۴۰۰ و با هدف ارتقای عملکرد و رفع کاستی های دانشگاه های علوم پزشکی کشور و همچنین ایجاد انگیزه برای انجام این اقدامات بود.

او یکی دیگر از اهداف رتبه بندی کردن دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور را توسعه همکاری‌های منطقه‌ای، ملی و بین المللی خواند.

آبادان خبر،آبادان نیوز،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،دانشگاه علوم پزشکی آبادان
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: