پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ایمن سازی شهروندان آبادان با تامین واکسن کرونا


کد خبر: ٢٢٣٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/05-٠٩:٣٧

فرماندار آبادان گفت: در تلاشیم با تامین واکسن مورد نیاز ، همه مردم شهرستان در برابر کرونا ایمن شوند.

 

به گزارش آبادان خبر، فرماندار ویژه آبادان اظهار کرد: منطقه آزاد اروند ساختمان قدیمی خود را در اختیار بیماران و دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار داد تا با تامین تجهیزات در کنار سایر امکانات طی امروز و فردا برای درمان بیماران مورد استفاده قرار گیرد. 

زین العابدین موسوی افزود: با توجه به این‌ که بیمارستان دوم طالقانی آبادان نود و هشت درصد پیشرفت دارد، در کنار مصلای آبادان در حال حاضر منتظر تجهیزات بیمارستانی است، اکنون ظرفیت بستری مطلوبی برای بیماران فراهم شده است.

او به گروه پانزده نفره متشکل از پرستاران و پزشکانی اشاره کرد که با هماهنگی سپاه پاسداران امروز وارد منطقه شد خاطر نشان کرد: گروه دیگری هم در راه است.

همچنین با تاکید بر لزوم توجه به واکسیناسیون گفت: در صددیم برای همه مردم آبادان واکسن تامین کنیم تا هر چه سریعتر مردم منطقه در برابر این ویروس مهلک واکسین شوند.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌ کرد: درست است که در منطقه ما آمار مبتلایان به کرونا قابل توجه است اما این به دلیل بیماریابی دقیق و انجام تست‌های سی پی آر‌ی است که در سایر نقاط کشور شاید با این دقت انجام نشود.

موسوی درباره تجمعات به ویژه رعایت نشدن اصول بهداشتی در بین اصناف گفت: هیچ نظارتی بالاتر از جان باختن برای افراد جامعه نیست، بهتر است مردم از تجربیات خانواده‌هایی که به این بیماری مبتلا شدند استفاده کنند و بدانند رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بهترین راه مقابله با این بیماری است .

در بازار به بسیاری از اصناف تذکر دادیم و بسیاری از اصناف هم پلمپ شدند، اما این قابل تذکر است که برخی اصناف را ابتلا به کرونا پلمپ کرده است.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،اخبار آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: