پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > سارق مطب پزشک در آبادان دستگیر شد


کد خبر: ٢٢٣٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/03-٢١:٠٢

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق مطب پزشک در یک عملیات ضربتی خبر داد‌.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی بیان داشت :  در پی وقوع یک فقره سرقت از داخل مطب یکی از پزشکان در سطح شهر آبادان که مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی، کولر گازی به ارزش حدود ششصد میلیون ریال توسط سارق یا سارقان به سرقت رفته بود ، بلافاصله دستورات لازم به جهت شناسایی سارقان ابلاغ گردید.

سرهنگ زلقی اظهار داشت : پس از بررسی صحنه سرقت و انجام تحقیقات میدانی توسط کارشناسان متبحر پلیس آگاهی،  موفق به شناسایی محل اختفای سارقان گردیدند،، که پس از هماهنگی قضایی ، طی عملیات ضربتی یکی از سارقان دستگیر به مقر پلیس انتقال و همدست وی نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد.

*سارق دارای سوابق کیفری اعم از سرقت ، نزاع و درگیری و مصرف مواد مخدر ... بود*

سرهنگ زلقی گفت : پس از اخذ  استعلامات ،  مشخص گردید که فرد سارق ضمن اعتراف به بزه انتسابی دارای سوابق کیفری اعم از سرقت ،نزاع و درگیری ،مصرف مواد مخدر و ... بوده و چندین بار نیز دستگیر  و توسط دستگاه قضایی روانه زندان گردید که انتظار برخورد قاطعانه از دستگاه قضایی متصور است .

ایشان افزود: متاسفانه طی بررسی صورت گرفته مشخص گردیده محلی که توسط سارق مورد دستبرد  قرار گرفته ، فاقد هرگونه ایمنی  و بازدارندگی بوده و همین باعث شده به راحتی مورد دستبرد  سارقان قرار بگیرد لذا از کلیه همشهریان خصوصا دارندگان صنوف درخواست می شود که اقدام به نصب تجهیزات بازدارنده اعم از حفاظ و قفل های ضد سرقت ، دزدگیر و دوربین های مداربسته به منظور پیشگیری از وقوع سرقت نمایند.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: