پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آغاز آموزش حضوری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٢٢٨١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/07/04-٠٨:٥٥

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از برگزاری کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه به صورت حضوری خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر سارا مبارک بیان نمود: ظهر امروز اولین کلاس درس حضوری ترم جدید آموزش دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.
وی گفت: با توجه به دستور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مصوبه کلان منطقه چهار آمایشی، آموزش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نیم‌سال اول تحصیلی 1400-1401، با توجه به وضعیت همه‌گیری کرونا، همسو و همزمان با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، به صورت ترکیبی آغاز شده است.
دکتر مبارک گفت: در این شیوه آموزش ترکیبی، مقرر شده است دروس تئوری به‌صورت مجازی و دروس عملی، کارآموزی و کارورزی با حضور زمان‌بندی شده دانشجویان گروه‌های مختلف برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات پایانی نیز به‌صورت کاملا حضوری خواهد بود و به‌منظور جلوگیری از ازدحام دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه‌ها، امتحانات پایان‌ترم در بازه زمانی بیشتر از حد معمول برگزار خواهد شد.
ایشان افزود: شایان ذکر است تا ۱۵ شهریورماه سال جاری،  بیش از ۹۵ درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان واکسینه شده‌اند و سایر دانشجویانی که تاکنون واکسیناسیون آن‌ها صورت نپذیرفته، نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت کرده و باید هرچه سریع‌تر با هماهنگی مدیر آموزش نسب به تزریق واکسن اقدام کنند. 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: